20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
[url=http://www.ccmoore.com/pdfs/hi_viz_tigers.pdf]Klik[/url Ik zeg: leuk bedacht en vraag mij serieus af hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 januari 2012 09:51:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik zeg houd het gewoon naturel!
Het kan misschien wel dressuur doorbrekend zijn. Maar we weten allemaal dat na een tijdje ook deze kleuren worden ervaren als aas met haken.
PS. wat een klere bende zal de keuken/jezelf/moeders-vrouw haar pannen zijn. Laat staan jezelf of je materiaal wanneer je gaat voeren op afstand (voerboot/voerschep/katapult/oid)
Wel een leuk idee maar heeft voor mij teveel nadelen. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tja... kleurstof vind je in vrijwel elke boilie. Nou wist ik dat witte en zwarte tijgers bestonden. De witte zijn tijgers zijn tijgers waar het schilletje vanaf wordt gehaald. Hoe ze dat met de zwarte doen weet ik niet precies.
Ik vind het wel erg grappig moet ik zeggen. Werkt wel!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Opzich is het inderdaad niet heel bijzonder. Zoals Erwin al zei zijn witte tijgers gewoon tijgers waar het jasje vanaf is gehaald. De andere twee kleuren zijn tijgers die waarschijnlijk na het koken geweekt zijn in kleurstof en flavour. Een flavour toevoegen aan je tijgers is niet heel nieuw. Star Baits deed dit 10 jaar geleden al met hun peach Tijgers. Leuk spul was dat!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
timvanzanten schreef: Een flavour toevoegen aan je tijgers is niet heel nieuw. Star Baits deed dit 10 jaar geleden al met hun peach Tijgers. Leuk spul was dat! beetje "over the top"als je het mij vraagt. tijgers zijn mits goed bereid al klaar,niks meer aan doen....kan alleen maar slechter worden |
groet erik |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
leuk ideey allen ben ik zelf een van de naturel kleuren de bruinagtiche
verget niet als je ze wilt flavoren En kleuren dan je eerst het velletje er van af moet halen
voor ze geur en kleur opnemen
ik houd het simpel weken koken en laten staan werk voor mij goed op dressuur
|
|
|
|
|
Frank Penning schreef:kleurstof en dan?
|
|
|
|
|
en dan? vissen natuurlijk...
|
|
|
|
|
Moet ik nu echt de vraag specificeren? waarschijnlijk wel: Hoe maak ik zelf die gekleurde tijgers? Aangezien ik van mening ben dat ik ook zelf kan nadenken kom ik tot het volgende: Witte (geschilde) tijgers 48 uren laten weken in water met een kleurstof. welke hittebestendige kleurstof moet ik gebruiken? @ Frank, Ik zie dat je onderdeel uitmaakt van redlabel. Ik lees ook dat redlabel staat voor innovatie. Dan hoop ik dat deze combinatie mij gelukkig maakt en antwoord geeft op mijn vraag. Groet. Theo Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 januari 2012 15:11:43(UTC)
|
|
|
|
|
|
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Erwin,
zwarte tijgernoten is een andere soort welke zo gekweekt worden. Witte tijgernoten worden chemisch geschild.
de beste tijgernoten zijn die van AVK vraag ernaar bij uw hengelsport winkelier. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
Beetje overdreven.
Ze hebben de natuurlijke kleur. En de suiker/slijm als aantrekkingskracht.
Vind ik goed genoeg
|
|
|
|
|
Griezelaar schreef:Beetje overdreven.
Vind ik goed genoeg dat is ook juist de vangkracht van een tijgernoot jij snapt het |
groet erik |
|
|
|
|
Karperrazzi schreef:Moet ik nu echt de vraag specificeren? waarschijnlijk wel: Hoe maak ik zelf die gekleurde tijgers? Aangezien ik van mening ben dat ik ook zelf kan nadenken kom ik tot het volgende: Witte (geschilde) tijgers 48 uren laten weken in water met een kleurstof. welke hittebestendige kleurstof moet ik gebruiken? @ Frank, Ik zie dat je onderdeel uitmaakt van redlabel. Ik lees ook dat redlabel staat voor innovatie. Dan hoop ik dat deze combinatie mij gelukkig maakt en antwoord geeft op mijn vraag. Groet. Theo theo, potje kleurstof van keen, kost geen drol bij carpstore. is voor menselijke consumptie en zeer geconcentreerd. volgens mij kan je het niet kapot koken. het is wel wateroplosbaar dus het zal zich laten mengen met het water en de noten zullen zich volzuigen met gekleurd water. Hoeveel je moet nemen? geen idee, kwestie van kleine beetjes proberen.. wel leuk om daar eens mee te stoeien.. ik weekte mijn tijgers wel eens in ketjap of gedroogde chilipepers..probeer het anders eens met robinred.. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 januari 2012 23:48:14(UTC)
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Griezelaar schreef:Beetje overdreven.
Vind ik goed genoeg Hier sluit ik me bij aan, vooral op het eerste : Beetje overdreven |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
ericesv schreef:@ Erwin,
zwarte tijgernoten is een andere soort welke zo gekweekt worden. Witte tijgernoten worden chemisch geschild.
de beste tijgernoten zijn die van AVK vraag ernaar bij uw hengelsport winkelier. Tja, zo ken ik er nog 100. Hoor graag een argument waarom die van avk beter zijn. @ Frank bedankt voor je antwoord. Daar kan ik wat mee.. b
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Omdat hij die verkoopt...
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef: Omdat hij die verkoopt... sjezus, je hebt gelijk...zal vast nog wel een inhoudelijk argument komen..
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
De Tijgernoten van AVK worden direct uit het land van herkomst geimporteerd, daardoor zijn ze kakelvers als ze hier aankomen. eenmaal in nederland worden ze gekoeld opgeslagen wat de kwaliteit en versheid waarborgd. AVK is de enige die dit doet . en ja ik verdeel avk in de winkels in nederland en belgie en ik sta achter mijn producten. ga de forums maar eens af en je zult bijna geen negatieve berichten tegenkomen over avk tijgernoten ( 100% kan niemand garanderen) als je een baal tijgernoten van avk koopt weet je zeker dat ze vers zijn. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.