5 ponder Lid sinds: 15-7-2011(UTC) Berichten: 19
|
MTCBaits gaat dit jaar flink uitpakken op Carp Zwolle met zeer scherpe aanbiedingen tot 15% korting op alle bestellingen. Bezoek ons op de mega stand en laat je overtuigen. Tijdens de beurs kun je flink wat aas winnen op de stand. Hoe? Slechts een paar dartpijlen gooien tegen Albertino Essers. Dus tref de bulls-eye en voorzie jezelf van GRATIS kwaliteitsaas! Tijdens Carp Zwolle is het MTCBaits-team beschikbaar voor al je vragen. Ook aasconsulent Mitz vd Kamp zal aanwezig zijn om al je vragen te beantwoorden. Verder zal de Black Bait XL worden gelanceerd. Het nieuw topballetje is na een jaar van intensief testen nu al een ware topper gebleken. Ook nieuw voor 2012 zijn pellets, stickmixen, balanced hookbaits, popups en dips. Dit alles is afgeleid van de boillie’s dus een supercombinatie wat de vangkracht alleen maar groter maakt. Wij staan voor: Visie,Kennis,Advies & Ontwikkeling Eigen Import,Wereldwijd Eigen draaiservice High Quality Ingegredients & Liquids Top Freezer-Steamers Balanced Hookbaits en Dips Groothandel voor boilieproducten What you see is what you get !!! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 januari 2012 11:49:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Ik zie jullie daar mannen. Heb altijd wel weer zin in een praatje met jullie. En natuurlijk flink wat Black Bait inslaan! Tot over een paar weken! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
DannyAlmelo schreef:Ik zie jullie daar mannen. Heb altijd wel weer zin in een praatje met jullie. En natuurlijk flink wat Black Bait inslaan! Tot over een paar weken! En waarom specifiek black bait als ik vragen mag?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Daar Ben ook benieuwd naar is dat zo goede bol Dan? |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Ik denk omdat het een bol is die erg goed vangt, deze nieuwe bol is ontwikkeld door Mitsz v/d Kamp en bevat specifieke eigenschappen die afgelopen jaar (in een testfase) al behoorlijk wat karper heeft gevangen. Ja ja dat heb ik gezien en gehoord. Komend jaar 2 bollen : Black Bait en MB8 Afgelopen jaar heb ik de MB8 gevist en de resultaten waren bovengemiddeld.
Gr Harnold
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Zal die Essers er ff af knikkeren!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik wacht het af. Ik heb er alleen nog maar even aan geroken. Lekker geurtje Zal ze zeker even een kans geven. Ik vis nu met MB8. Ook ik ben hier erg blij mee. Vis je daar mee kun je niet zeggen dat het aan het aas ligt
|
|
|
|
|
Nou ik geloof ook niet dat het een slecht aas is. Maar afgelopen jaar heel het jaar met solution en mb8 gevist en slechts 1 vis. Ik zal op de beurs eens gaan kijken bij die nieuwe bollen of het wat voor mij is. |
|
|
|
|
|
Er zat toch wel een haak aan je onderlijn hè?
|
|
|
|
|
ooo moest dat dan . ik hoorde veel goede verhalen over die bollen alleen bij mij werkte het niet. maar heb ook al iemand gezien op het forum die viste met dreambaits krill en die sloeg ook niet aan op zijn water ook al hoorde je goede berichten van. maar ik twijfel er zeker niet aan dat het goede boilies waren van MTC want ze maken gewoon goede kwaliteit bollen. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Ligt ook aan het type water waar je op vist.
|
|
|
|
|
Griend,
op wat voor een water vis jij? Serieuze vraag!En hoeveel voer je? Hoeveel vissen zitten er op dat water?
MB8 van MTCBaits en Dreambaits Krill niet vangen? Is mij nog nooit gelukt.
|
|
|
|
|
Dat van Dreambaits weet ik niet wat voor water die persoon vis ik las het op het forum. Ik vis zelf op de rivier hoeveel vis er zit genoeg en op de moeilijk put waar niet veel vissen op zitten . Ik voer 1/2 kilo per voerbeurt. Een vismaat heeft ook met deze bol ( mb8/solution )van mij naast me gezeten en hij ving wel zijn vissen zelf na stekken wisselen. Om tekijken of het aan de stek lag . |
|
|
|
|
|
Onderlijnmontage aanpassen aan die van je maat. En voer mits(woordgrapje) de omstandigheden het toelaten iets meer op een rivier, mogelijk dat je de vissen dan langer vasthoudt.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@griend waar een wil is zijn mogelijkheden (mits) je het goed voorbereid. Probeer het volgende, tijdens een sessie voer op meer plekken. Klinkt misschien stom is het zicht (mitstich) niet toegankelijk. Kijk met een verrekijker naar activiteiten op de plekken waar niet wordt gevist. Krijg je het gevoel dat het niet loopt switchen, je vist niet alleen 1 a 4 plekken maar een groot oppervlakte (meer kans van slagen). Tip: Wat je het beste kan doen voor een sessie, observeren (waar mogelijk) z.v.m van het water. Maak een keuze i.c.m je onderbuik gevoel onderschat je menselijk instinct niet! The basic's zitten wel goed bij jou, pak mobiel dat je snel van stek kan wisselen. Beter 3 verschillende stekken vissen als een blank toch? Hoop dat je hier iets mee kan man PS: Krijg het gevoel dat je keer op keer naast de pot plats, naar mijn idee zijn het de spreekwoordelijke puntjes op de I die het vangen van vissen kan maken of breken! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 januari 2012 12:06:51(UTC)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik denk dat griend prima weet hoe die dr moet vissen, maar dit gwn.niet zijn jaar is geweest
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@floriskouters Lees mijn tekst goed door geef dit duidelijk vermeld. Geloof niet dat het iemand zijn jaar niet kan zijn. Bepaalde factoren (bovenvermeld) kan je geluk 180 graden doen draaien. Heel belangrijk niet (KOPPIG) zijn maar flexibel blijven that it! PS: Wanneer de vissen niet willen vreten kijk dat is een heel ander topic/verhaal! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 januari 2012 12:28:07(UTC)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-7-2011(UTC) Berichten: 148
|
MTC draait geen readymade boilies toch?
|
|
|
|
|
Thanks jowan voor de tip .
@ Harold ik voer zeker meer als ik weet dat het kan, echt de vis vast houden is best moeilijk op zo water het is vaak maar tijdelijk. Aan de onderlijn leg het niet ik vang er al jaren mee , ik geloof niet dat hij ineens niet meer vangt. |
|
|
|
|
|
rfrdaniel schreef:MTC draait geen readymade boilies toch? Nee,maar hun freezers kunnen wel vacuum verpakt worden. Gr Harnold
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.