Tja,
Veel meningen waarom wel ,en waarom niet.
Ik moet zeggen dat ik ook jaren sceptisch tegen een voerboot heb aangekeken.
Vorig jaar dan ook besloten om een klein bootje aan te schaffen,na ruim 25 jaar zonder te hebben gevist.
Persoonlijk wilde ik hier zo min mogelijk geld aan uit geven,omdat ik vond,en nog steeds vind, dat een bootje "bijzaak"is.
Met dit gegeven in mijn achterhoofd ben ik naar mijn thuiswinkeltje gegaan en heb een trend micro gekocht.
Moet toch eerlijk bekennen dat er een hele nieuwe wereld voor mij open is gegaan
b
Alles werd ineens een stuk makkelijker
al was het gebruik wel ff wennen.
Heb toch wel eens een klein vloekje losgelaten als ik het licht uit wilde doen en vervolgens de verkeerde kant uitdrukte zodat alles werd "gelost".
d
d
Ik heb er erg veel baat bij en onbereikbare stekken worden bereikbaar.
Ook kan ik veel secuurder vissen ,en even gaan voorvoeren word kinderspel.
Ook heb ik het idee dat ik meer aan het vissen toe kom aangezien spodden een tijdsrovend klusje was(voor mij).
In de tijd dat ik mijn spodhengel gereed maakte, heb ik bij wijze van mn voer en rig al op de stek liggen.
En als ik in de toekomst weer een bootje zou moeten kopen,zou ik weer hetzelfde bootje terugkopen.
Waarom?Omdat hij voldoet aan mijn wensen
b
En natuurlijk hebben de grotere duurdere boten veel meer kwaliteiten qua vaargedrag en als je dat ambieert zeg ik vooral doen.
Maar vergeet niet dat het draait om diegene die achter de afstandbediening staat
.
Bevis je de verkeerde plekken dan vang je ook MET een boot" bot".
Bewerkt door de gebruiker vrijdag 17 februari 2012 00:41:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven