5 ponder Lid sinds: 11-1-2012(UTC) Berichten: 46
|
Hallo daar!
Mijn naam is Marco en ik heb me sinds vanmorgen aagemeld als lid op dit forum. Ik kom uit Hillegom en ga als het lukt om weg te komen van de drukte op het werk een paar keer per jaar naar Frankrijk om de lijnen strak te krijgen en nat te maken. Ook probeer ik het nog een paar weekendjes in Nederland aan de waterkant te komen.
In het weekend van de koninginnedag willen wij graag een weekendje gaan vissen in Frankrijk. Nu hebben wij( ik zelf en mijn 3 maten) weinig tijd door een drukke baan en eigen bedrijven. Ons oog viel gisteren op Le Val Dore, niet te ver rijden en een grote vissen bestand. Is er iemand die bekend is met dit water??
Graag wat tips, of misschien raad je het wel af! Laat me dan even weten waarom(niet om reden van betaalwater)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Welkom marco op cf!
heb zelf geen ervaring met dit water maar volgens mij is er wel wat over te vinden op de site.
suc6 |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Marco Heel veel plezier hier en dat we maar veel van elkaar kunnen leren. Om in te haken op je vraag, zou ik even een topic aanmaken onder Karpervissen in ... > Frankrijk. Zo houden we alles overzichtelijk en kunnen we je vast en zeker goed helpen. M.v.g. Erwin
|
|
|
|
|
|
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Marco op Carpfeeling! Veel plezier op de site!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Hallo, welkom op het forum. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom Marco op CF veel plezier gewenst |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-12-2011(UTC) Berichten: 130
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
mischien verstandig om je bericht niet weg te halen,dan hoef ik da ook niet Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 januari 2012 18:10:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2012(UTC) Berichten: 370
|
Welkom Marco op het CF!!
Groet Andre |
Enjoy every day it never comes back!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
|
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
|
Allemaal bedankt voor het welkomstwoord!! Diesel je schrijft bedankt voor het niet weg halen van de tekst, dan hoef ik het ook niet te doen als ik het goed onthouden heb?? Ik schrijf voor het eerst iets op een forum en ben nou ook niet echt een Bill gates als je begrijpt wat ik bedoel?! Moet ik iets weg halen? Wel bedankt voor je link naar het forum over val dore , zolas ik al zei ik ben nog ontdekkende! grtz Marco
|
|
|
|
|
hallo marco, mijn voorganger had zn tekst aangepast,waardoor mijn bericht ook overbodig werd aangezien dit een reactie op zijn bericht was. je hebt niks verkeerd gedaan hoor |
groet erik |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-1-2012(UTC) Berichten: 7
|
Welkom en heel veel plezier! |
Catch & Release |
|
|
|
|
diesel schreef:hallo marco, mijn voorganger had zn tekst aangepast,waardoor mijn bericht ook overbodig werd aangezien dit een reactie op zijn bericht was. je hebt niks verkeerd gedaan hoor Erik vraagje: Ik begrijp dat je bijna ale vissoorten achterna zit samen met je zoon! Steengoed! Nu begrijp ik dat je uit Brabant vandaan komt, waar in brabant moet ik aan denken? Waarom? ik ga zelf diverse keren per jaar een nachtje of weekendje naar de blauwe hoef bij de beekse bergen. fantastisch mooi water met allerlei mooie uitdagingen waaronder dieptes van tegen de 20 meter op de plekken waar de bronnen zitten. Een waanzinnige mooie omgeving en de herten lopen om je heen. Echt een aanrader voor als je nog eens een uitdaging aan wilt gaan met je zoon, mijn oudste is pas 4 dus ik moet nog een tijdje wachten Marco
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.