CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Nomineer nu Dé Karperpromotor en Dé Karperbelofte van 2012
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
http://www.hengelsporthu...ault.aspx?page=NominatieErwin van Hensbergen in de herkansing doen als Promotor(dit jaar lukte het net niet)? Maar wie dan als belofte? LET OP : ==> Alleen volledig ingevulde digitale nominatieformulieren - dus mét motivatie en adresgegevens van de afzender - worden in behandeling genomen. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 november 2011 21:04:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat ben je toch een sympathieke vent Leen . Bedankt voor je stem!! Erg leuk om te lezen dat het werk gewaardeerd wordt! Credits aan een ieder die meewerk aan CF! Klopt, vorig jaar viel ik net buiten de boot. Ik zou nog niet weten wie ik nomineer. Even goed over nadenken. Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 november 2011 12:13:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 47
|
Michel Hollaar als promotor en Tijmen van der Sande als belofte! Beide personen doen vooral achter de schermen enorm veel werk voor alle karpervissers. Dat verdient een pluim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Mee eens Bart. Probleem is dat 99 van de 100 dat vele werk niet zien helaas. :( |
Linkloos |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-3-2011(UTC) Berichten: 6
|
Hai Bart en Matthijs,
lees het nu pas maar bedankt heren.
Op Face Book heb ik al bij een initiatief van Michiel Pilaar geschreven dat mocht het zover komen, ik de prijzentafel in een loterij zal stoppen. Met de opbrengst zullen noodlijdende Spiegelkarperprojecten worden geholpen.
m.vr.gr.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik weet eerlijk gezegd in gods naam niet wat de karperpromotor en de karperbelofte is kan iemand dit mij misschien uitleggen?
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Nomineer nu Dé Karperpromotor en Dé Karperbelofte van 2012
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.