Nieuwe uitzetting Je bent lid sinds:: 24-12-2011(UTC) Berichten: 12
|
karper/snoek/witvis dvd's nu al meer dan 60 uur kijkplezier geupload en er komt nog veel meer... dus zeker de moeite waard om te kijken de link : hoor graag wat jullie ervan vinden welke dvd's je nog kent en er niet op staan of een aantal delen die ik mis van een serie
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
goed bezig ik zal eens een kijkje nemen! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
prima dat je dat doet b alleen niet verstandig om dat hier zo uitbundig te verkondigen aangezien het nog steeds word gezien als een misdrijf,en er behoorlijke straffen op staan....... |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
diesel schreef:prima dat je dat doet b alleen niet verstandig om dat hier zo uitbundig te verkondigen aangezien het nog steeds word gezien als een misdrijf,en er behoorlijke straffen op staan....... Nou dat zal toch wel meevallen Erik. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
het is toch alleen illegaal als je het verkoopt?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hij zelf kan niet worden aangesproken hierop. cf wel als ze dit toestaan |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Zal wel loslopen. Zit ff dat Sanhurst filmpje te kijken. Mooie bakken maar ik zie toch menig papegaaiebek voorbijkomen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Je bent lid sinds:: 24-12-2011(UTC) Berichten: 12
|
nou ik ben zelf verantwoordelijk voor wat ik post op cf en wat ik upload op youtube en ben mij van geen kwaad bewust hoor ook niks kwa auteursrechtelijke blablabla dus zal wel goed zitten en ik neem aan dat berovingen moorden inbraken enzo toch wel wat meer prioriteit heeft dan filmpjes op youtube zetten en zolang ik niks hoor, ga ik lekker door... b
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
zoetermeerrrrrrrrrrr schreef:nou ik ben zelf verantwoordelijk voor wat ik post op cf en wat ik upload op youtube en ben mij van geen kwaad bewust hoor ook niks kwa auteursrechtelijke blablabla dus zal wel goed zitten en ik neem aan dat berovingen moorden inbraken enzo toch wel wat meer prioriteit heeft dan filmpjes op youtube zetten en zolang ik niks hoor, ga ik lekker door... b Groot gelijk man. |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zoetermeerrrrrrrrrrr schreef:nou ik ben zelf verantwoordelijk voor wat ik post op cf en wat ik upload op youtube en ben mij van geen kwaad bewust hoor ook niks kwa auteursrechtelijke blablabla dus zal wel goed zitten en ik neem aan dat berovingen moorden inbraken enzo toch wel wat meer prioriteit heeft dan filmpjes op youtube zetten en zolang ik niks hoor, ga ik lekker door... b klopt dat jij verantwoordelijk bent, maar CF is eind verantwoordelijk, die worden geacht te controleren wat er gepost wordt, en bij eventuele illegale dingen zijn zij dus aansprakkelijk en niet jij. wat je op youtube doet is idd jouw verantwoording enzo. kijk ff in topic van youtube filmpjes, team nootdorp had gister een film geupload en binnen 24 uur een mail of die de film wil verwijderen van YT |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Alle filmpie's van zoetermeerrrrrrrr staan toch ook op you tube dus indien ze het ontdekken zullen ze hem daar op aan spreken en niet Cf. Lijkt mij, nu je dit ook meemaakt met nootdorp die vanaf hier ook naar film linkt. Hier word niets geupload. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.