CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Wat doen jullie aan de waterkant als je wacht op een run?
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik kam mijn haren @ spodfather zoals ik het goed begrijp zit jij meer stoned dan nuchter aan het water? Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 november 2011 19:27:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
hahaha lekker relaxt vissen
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-11-2011(UTC) Berichten: 12
|
Als ik goed aan het vangen ben, probeer ik het meeste uit de sessie te halen en als ik niet goed vang denk ik heel de tijd aan verkassen, als ik dan besluit te verkassen dan heb ik meestal niet veel tijd over om me te vervelen ook een gezellig babbeltje met een pintje er bij vind ik leuk. En 's morgens eerst een tas koffie natuurlijk.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
@ron
ja in zekere zin wel ja, maar dat ben ik altijd (behalve 40u per week als ik werk) het helpt me om mijn ADHD trekken te reduceren, ik heb er al jaren geen medicijnen meer voor omdat ik ze niet meer nodig heb ervoor.
De medicijnen hebben meer en ergere bijwerkingen dan die paar jointjes die ik op een dag rook. Mn gedachten komen meer tot rust als ik blow.. Als ik medicijnen pak ben ik ook wel rustig, maar meer onderdrukt dan relaxt.
Daarbij functioneer ik 100% in de maatschappij. verdr zal ik niet offtopic gaan.
gr SF
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
spodfather schreef:@ron
ja in zekere zin wel ja, maar dat ben ik altijd (behalve 40u per week als ik werk) het helpt me om mijn ADHD trekken te reduceren, ik heb er al jaren geen medicijnen meer voor omdat ik ze niet meer nodig heb ervoor.
De medicijnen hebben meer en ergere bijwerkingen dan die paar jointjes die ik op een dag rook. Mn gedachten komen meer tot rust als ik blow.. Als ik medicijnen pak ben ik ook wel rustig, maar meer onderdrukt dan relaxt.
Daarbij functioneer ik 100% in de maatschappij. verdr zal ik niet offtopic gaan.
gr SF
hier herken ik me heel erg in dat is ook de rede dat ik af en toe een jointje rook
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik zit nu te w8en op een run. Dus maar een beetje op cf en twitter. En beetje spiegel lezen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
wat spiegel, karper en karperwereld lezen, koffie drinken sigaretje roken het water observeren en af en toe aalscholvers en futen vervloeken. maar verder gewoon lekker vissen en genieten van de rust. |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
observeren en vooral genieten! grtn (vissen)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-10-2011(UTC) Berichten: 119
|
genieten van de natuur en heerlijk over het water kijken of ik vis zie |
Wie niet waagt,Wie niet wint |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
Ik observeer vaak het water. Om je heen kijken en van de natuur genieten waar je in bent. Een praatje maken met eventuele andere vissers. Beetje slap lullen met me maat.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vooral observeren inderdaad. Afgelopen zondagochtend even een paar uurtjes de hengels uitgegooid op een voor mij nieuw, wat groter water. Heb ondertussen een beetje met de peilhengel rondgegooid, beetje het water verkennen. Helaas maakte de wind en gebrek aan goeie peilmontage (met name gebrek aan gevlochten lijn) het vrij lastig om dat echt een beetje goed te doen. Ik had nog een boekje meegenomen, maar daar ben ik totaal niet aan toegekomen. Hoezo lekker rustig dat vissen?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron van Houtum schreef:Ik kam mijn haren quote]
Ik ook.
en ik doe precies wat er staat: ik wacht op een run.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-8-2011(UTC) Berichten: 11
|
observeeren , en wachten op een run en roken |
karpers groot of klein op hen vissen blijft fijn |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
Meestal gewoon een beetje praten, water bekijken enz. |
|
|
|
|
|
nadenken over me aanpak rigjes knopen koken roken met me maatjes ouwehoeren mvg Bewerkt door de gebruiker dinsdag 21 februari 2012 23:32:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote:en een hasj blowtje als ik daar trek in heb(kom ik op veel ideeen meestal om te proberen Maar onthou je die ideeën dan nog, voor je ze uitgeprobeerd heb? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
als je erg veeel blowd word het onthouden minder maar met een 'occasionel' jointje heb je daar niet echt last van hoor als ik erg last heb van me adhd dan kan ik minder onthouden en concentreren dan wanneer ik een jointje gerookt heb Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 januari 2012 18:29:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
sander Janssen vd laak schreef:als je erg veeel blowd word het onthouden minder maar met een 'occasionel' jointje heb je daar niet echt last van hoor als ik erg last heb van me adhd dan kan ik minder onthouden en concentreren dan wanneer ik een jointje gerookt heb Maakte maar grapje met Dayo, Haarlemmers onder elkaar zeg maar. Ik heb ook geblowd en was een stevige blower ( 5gr.pd ), en nog functioneerde ik in het dagelijkse leven, dus kan mee praten hierover. Maar ben nu alweer ruim 3 jaar gestopt en geniet van het heldere leven. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Wat doen jullie aan de waterkant als je wacht op een run?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.