|
Android
|
12
|
|
|
Apple IOS (iPhone, iPad)
|
9
|
|
|
Windows Mobile
|
0
|
|
|
Symbian
|
1
|
|
|
Anders, vermeld aub in een reply
|
1
|
|
|
Geen interesse, ik doe het wel op de PC.
|
2
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
CarpMaps 2 is vorige week gereleased en natuurlijk zijn we al weer aan het nadenken over de volgende versie. Laat hier ons weten wat jullie nog missen.
Een van de ideeën is een mobile versie, maar helaas zijn er verschillende platformen en als jullie het willen wat verwachten jullie hier dan van? Readonly, of alleen opmerking of een full-featured versie, ....
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gewoon voor nokia en samsung maken. symbian en android dus...... naja doe dat appel dr dan ook maar bij |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
floriskouters schreef:Android. inderdaad! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Alleen maar appels hier in Haarlem. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Alleen maar appels hier in Haarlem. Zat je dan aan mobile carpmaps te denken voor op de ipad/iphone of eerder carpmaps voor je macbook?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
edwin schreef:Henk Haarlem schreef:Alleen maar appels hier in Haarlem. Zat je dan aan mobile carpmaps te denken voor op de ipad/iphone of eerder carpmaps voor je macbook? Maakt mij niet uit, maar denk dat ipad wel de gulden middenweg is wat betreft handig, dan kan je op locatie werken. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Met stip op nummer 1 voor de iphone
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Is het een idee om bij de volgende Carpmap (3) een foto optie in de kaart te voegen. bijvoorbeeld een foto van een stek, herkennings punt of vangst. Eigenlijk net zo iets als wat je in google maps hebt. Lijkt mij een hele leuke aanvulling, en heb al gehoord dat het te realiseren is . |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Waar valt Black Berry onder, geen idee |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Mark T schreef:Waar valt Black Berry onder, geen idee is dat niet android? |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Blackberry is geen android. Hun OS heet: Blackberry OS ze hebben het niet ver gezocht |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
|
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Ook android hier. Het liefst zie ik natuurlijk een full-featured versie, maar dat zal aardig wat tijd in beslag nemen denk ik zo. En hoe moet ik een read only voor me zien? Dat je het uitwerkt op de pc en het terug kan zien op je mobiel? |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
|
Ik sta open voor ideeën, ik zie me zelf nog geen water volledig tekenen op m'n android toestel (heb een HTC Desire S). Persoonlijk lijkt me wel handig om de maps op m'n telefoon te hebben en wat notities en foto's te kunnen toevoegen. Die ik vervolgens dan weer verder kan uitwerken op de PC.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Maak hier zelf gebruik van Android
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
voor de apple zou het idd erg handig zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
edwin schreef: Persoonlijk lijkt me wel handig om de maps op m'n telefoon te hebben en wat notities en foto's te kunnen toevoegen. Die ik vervolgens dan weer verder kan uitwerken op de PC. helemaal mee eens !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.