10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
Hallo, Ik ben ook opzoek naar nieuwe karper hengels. mijn budget is ongeveer 100-120 euro voor 2 stuks. Welke hengel zullen jullie mij aanraden? ik vis meestal op kleine, middelgrote vijvers. Vang vissen tussen de 8-30pond. (heb nu zelf hengels van Attack 2,75lbs waren 10,- per stuk) Zat zelf te denken aan de Fox Warrior S, deze was 65,- per stuk. http://raven.nl/nl/produ...ndshengels/fox/warior_s/Jordy, Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 januari 2012 22:28:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jordyreith schreef:Hallo, Ik ben ook opzoek naar nieuwe karper hengels. mijn budget is ongeveer 100-120 euro voor 2 stuks. Welke hengel zullen jullie mij aanraden? ik vis meestal op kleine, middelgrote vijvers. Vang vissen tussen de 8-30pond. (heb nu zelf hengels van Attack 2,75lbs waren 10,- per stuk) Zat zelf te denken aan de Fox Warrior S, deze was 65,- per stuk. http://raven.nl/nl/produ...ndshengels/fox/warior_s/Jordy, Wat mankeert er aan deze die je nu heb dan. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Fox hengels zijn geen slechte hengels...
Verder geld voor dit verhaal hetzelfde als voor je molens..
Geef je iets meer uit.. +- 25 euro per hengel dan heb je shimano's
Ik weet niet of er nog een korting over deze prijs heen gaat, maar dan zou ik dat meteen doen. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Bij raven is deze week dus ik krijg nog 25% korting over die fox hengels.( als het goed is) en ik heb 1 hengel van attack 10,- en een telescoop hengel die is echt aan vervanging toe. Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 januari 2012 22:51:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik heb ze ook gehad. (wie niet hier in de buurt). Heb nu fox euro warrior. Bij kruidenier heb je shimano tribal 3e gratis. Nu dus 3 voor 200.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Ik heb ze ook gehad. (wie niet hier in de buurt). Heb nu fox euro warrior. Bij kruidenier heb je shimano tribal 3e gratis. Nu dus 3 voor 200. Maar vond je de fox warrior s fijn? heb ook geen 3 hengels nodig en vind 200 euro aardig veel. wil ook nog andere dingen doen zoals uitgaan.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dan zou ik die Shimano forcemasters of Beastmasters kopen als ik jou was. Samen met die 25% zijn die veel beter betaalbaar.
Maargoed... ik zie niet wat je ervoor wil uitgeven natuurlijk. |
|
|
|
|
en het verschil in de Fox warrior s en de Fox warrior s euro is volgens mij alleen dat er kurk om het einde heen zit?
De nieuwe Warrior S Euro reeks profiteert van de nieuwe grafiet blank met een laag harsgehalte. Hierdoor heeft Fox de lichtste en slankste Warriors ooit kunnen ontwikkelen. Ze hebben een progressieve actie die garant staat voor perfecte drileigenschappen. Alle Warrior S hengels hebben een stijlvolle, matzwarte afwerking, discrete graphics, Fox SLIK® geleideogen en een met laser gegraveerd Fox logo aan de onderzijde. Opvallend verder is de met CAD software ontwikkelde lijnvriendelijke lijnclip en de 18 mm. reelhouder met een verstevigde sluiting. De hengel heeft een volledig kurken handvat en is een genot om mee te vissen. Het is daarnaast een echte allround stok die perfect presteert met zowel PVA zakjes, zwaar lood of methodfeeders
De nieuwe Warrior S reeks profiteert van de nieuwe grafiet blank met een laag harsgehalte. Hierdoor heeft Fox de lichtste en slankste Warriors ooit kunnen ontwikkelen. Ze hebben een progressieve actie die garant staat voor perfecte drileigenschappen. Alle Warrior S hengels hebben een stijlvolle, matzwarte afwerking, discrete graphics, Fox SLIK® geleideogen en een met laser gegraveerd Fox logo aan de onderzijde. Opvallend verder is de met CAD software ontwikkelde lijnvriendelijke lijnclip en de 18 mm. reelhouder met een verstevigde sluiting. Deze allround karper hengels zijn een genot om mee te vissen en presteren uitstekend met zowel PVA zakjes, zwaar lood of methodfeeders.
|
|
|
|
|
Ik heb de euro warrior, niet de warrior euro s.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Ik heb de euro warrior, niet de warrior euro s. oh sorry verkeerd gelezen. maar wat vond je van de Fox Warrior S dan?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jordyreith schreef:Bij raven is deze week dus ik krijg nog 25% korting over die fox hengels.( als het goed is)
en ik heb 1 hengel van attack 10,- en een telescoop hengel die is echt aan vervanging toe.
Oke je sprak in meervoud maar je wil dus een setje. Nu is een hengel aanraden niet makkelijk ivm "feeling" met de hengel, bv als ik een andere hengel wil moet ik hem vast hebben in de hand om de stugheid te voelen. Maar een paar tips kan ik je wel geven, Ga je ook naar het buitenland, gooi je in met pva zakjes neem dan een 3 lbs hengel, anders kan je met minder beter uit de weg, zeg 2 tot 2.5 lbs. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:jordyreith schreef:Bij raven is deze week dus ik krijg nog 25% korting over die fox hengels.( als het goed is)
en ik heb 1 hengel van attack 10,- en een telescoop hengel die is echt aan vervanging toe.
Oke je sprak in meervoud maar je wil dus een setje. Nu is een hengel aanraden niet makkelijk ivm "feeling" met de hengel, bv als ik een andere hengel wil moet ik hem vast hebben in de hand om de stugheid te voelen. Maar een paar tips kan ik je wel geven, Ga je ook naar het buitenland, gooi je in met pva zakjes neem dan een 3 lbs hengel, anders kan je met minder beter uit de weg, zeg 2 tot 2.5 lbs. Ja ik gooi soms wel pva zakjes, of met een stick. maar ik hoef geen enorme afstanden te werpen dus ik denk dan dat 2,75lbs wel goed is.
|
|
|
|
|
Geen idee heb die warrior s nog.niet gehad. Maar idd wat henk zegt ga naar een winkel en houd ze daarvast. Ik zou wel voor 2,75 lbs kiezen. Vind 3 te stug. En nergens bij ons in de buurt heb je 3 lbs nodig.
|
|
|
|
|
De Fox Warrior S lijkt me een leuk hengeltje voor beginners.
Ik heb als penhengel de Fox Warrior XT Barbel 1,75lbs, is wel niet van de zelfde prijsklasse/soort hengel maar ik ben er zeker wel over te spreken. Het lijkt mij dat je er zeker wel een karper mee kan vangen.
Ga je echter voor de Shimano Beastmaster, (die nu met de korting aardig betaalbaar zijn voor jou) dan koop je hengels waar je de komende jaren mee vooruit kan.
Begrijp me niet verkeerd, ga je voor de Warrior S dan maak je wat mij betreft geen slechte keuze.
Verder heb je voor een paar euro meer ook de Skarp SK1, ik weet niet of deze hengels beter zijn hoor, maar ze lijken me ook niet verkeerd. |
|
|
|
|
peter servais schreef:De Fox Warrior S lijkt me een leuk hengeltje voor beginners.
Ik heb als penhengel de Fox Warrior XT Barbel 1,75lbs, is wel niet van de zelfde prijsklasse/soort hengel maar ik ben er zeker wel over te spreken. Het lijkt mij dat je er zeker wel een karper mee kan vangen.
Ga je echter voor de Shimano Beastmaster, (die nu met de korting aardig betaalbaar zijn voor jou) dan koop je hengels waar je de komende jaren mee vooruit kan.
Begrijp me niet verkeerd, ga je voor de Warrior S dan maak je wat mij betreft geen slechte keuze.
Verder heb je voor een paar euro meer ook de Skarp SK1, ik weet niet of deze hengels beter zijn hoor, maar ze lijken me ook niet verkeerd. Bedoel je deze peter? http://raven.nl/nl/produ...beastmaster_bx_specimen/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
koop dezelfde als ik heb,super sterkte dunne 3lb stokken van pro logic. de DR2 mooi lichte strakke stok,ik heb ze al 2 jaar,en ze zijn nog als nieuw,en gebruik ze elke week op karper of om te doodazen. Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 januari 2012 16:51:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Heb net de Fox warrior S 3lbs gekocht. het verschil in de 2,75lbs en 3lbs was weinig. (ze hadden nog maar een 2,75lbs)
voor 48,75 per stuk vond ik het een mooi prijsje. in de viswinkel in de buurt waren ze 75,- per stuk.
nu nog opzoek naar molen;p
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Weet iemand mis. ook al rond wat voor prijsklasse de Nieuwe Prologic C2, C1 Carp rods liggen. En Jvs rond wat voor prijsklasse liggen die van jouw? Ben ook een beetje op zoek naar nieuwe hengels |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.