Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-12-2011(UTC) Berichten: 12
|
ff voorstellen, ik ben martijn woon in zoetermeer ik ben een echte wintervisser dus mijn seizoen is vollop bezig ik vis al sinds ik een hengel kon vasthouden b dank je opa! en zoals iedereen weet vissen is veel meer als een hobby als er vragen zijn stel ze gerust of je antwoord krijgt is een 2e
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
|
heb ik dat op het forum gezet? want dit is het 1e wat ik doe op het forum of had je al iets vernomen van mijn youtube-account vol met dvd's? en voor iedereen hier gelijk link naar mijn video's veel kijk-plezier
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Welkom op CF Martijn. aardig wat dvd's heb je op je Youtube staan ga ze zeker ff bekijken, veel plezier hier. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
martijn welkom op het forum. |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Welkom op het forum! Laatst idd nog een paar filmpjes van je zitten kijken |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom Martijn op CF het is eindelijk gelukt, en ik ben een beetje schuldig van het doorlinken hier, maar dat doe je vanaf nu maar zelf. Henk Haarlem aka KaleH. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Martijn op Carpfeeling! Veel plezier op de site!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
zoetermeerrrrrrrrrrr schreef:heb ik dat op het forum gezet? want dit is het 1e wat ik doe op het forum of had je al iets vernomen van mijn youtube-account vol met dvd's? en voor iedereen hier gelijk link naar mijn video's veel kijk-plezier http://www.carpfeeling.c...posts&t=1983&p=4
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CF Martijn! Heel veel plezier hier en dat we maar veel van je kunnen lezen! b M.v.g. Erwin
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
helemaal top gasten!!! morgen vissen 2e nacht van het jaar kijken of ik die op 1 januari verspeelde vis kan goedmaken
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Suc 6 dan maar morgennacht. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
dat komt helemaal goed henk heb een voerplek liggen vanaf eind oktober netjes elke dag gevoerd en in heel november en december geen 1 nacht geblankt!!! elke nacht dat ik zat te vissen had ik 1 vis kost wat maar dan heb je ook wat en met zo'n milde winter word nog heel leuk komende 3/4 maanden b
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
|
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Welkom op CF Martijn, veel plezier hier |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF Martijn! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-11-2010(UTC) Berichten: 29
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.