logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Andre  
#21 Gepost : woensdag 4 januari 2012 10:08:16(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Erwin Krijgsman schreef:
Loop de forums even na over klanten die hun bestelling ook 2 weken later zouden krijgen....

Mvg ErwinAngel

Oftewel, je kunt ze beter halen bij Markerworld?
Jorden  
#22 Gepost : woensdag 4 januari 2012 10:25:13(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ik denk niet dat Erwin met die post reclame maakt voor zijn eigen zaak Andre Knipoog

Maar wat hij zegt klopt wel. Vlemmix staat nu niet direct bekend voor hun snelle leveringen Whistle. Heb al eens 2 maanden op hun boot moeten wachten, als compensatie kreeg ik een Fox loodje -.-'. Je kan het er beter zelf gaan ophalen!
Me...myself...and my rods!
F.K  
#23 Gepost : woensdag 4 januari 2012 10:41:05(UTC)
F.K

40 ponder

Wel 1 hele jorden
sander Janssen vd laak  
#24 Gepost : woensdag 4 januari 2012 10:46:13(UTC)
sander Janssen vd laak

20 ponder

tja en als je 0.3 mm lijn besteld en dat hebben ze niet dan krijg je gewoon 0.4 Niet eens
Ray Schra  
#25 Gepost : woensdag 4 januari 2012 12:32:03(UTC)
Ray Schra

15 ponder

Als ik het me goed herinner is de 4500 B ook niet meer verkrijgbaar, behalve bij Vlemmix/Raven en bij winkels waar ze "toevallig" nog liggen.
Dit model is uit de collectie van Shimano.

Voor de prijs hoef je het bij Raven in ieder geval niet te laten, die is scherp.T/m 7 januari nog 25% korting zag ik.

sander Janssen vd laak  
#26 Gepost : woensdag 4 januari 2012 14:05:48(UTC)
sander Janssen vd laak

20 ponder

idd raven heeft vaak leuke aanbiedingen maar ik zal nooit meer in mijn leven iets door ze op laten sturen
dan ga ik liever 50 km rijden om het af te halen (wel eerst bellen of ze het hebben liggen)
PatricS  
#27 Gepost : woensdag 4 januari 2012 14:18:00(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
sander Janssen vd laak schreef:
idd raven heeft vaak leuke aanbiedingen maar ik zal nooit meer in mijn leven iets door ze op laten sturen
dan ga ik liever 50 km rijden om het af te halen (wel eerst bellen of ze het hebben liggen)

Dat was dus ook mijn idee maar als je daar wel een aanbetaling doet wordt het voor de korting opgestuurd. En aangezien ik nu nog goede molens heb. Hoef ik ze niet vandaag of morgen binnen te hebben. Dus al zou het 4 weken wachten zijn, scheelt het toch nog 75,- en daar haal ik toch weer een mooie bult voer voor op.

Maar als je de molens nu zsm wil hebben, jah dan zou ik na het lezen van diverse forums ze niet bestellen bij deze winkel.

Verder heb ik 1x eerder een product bij hun besteld en toen kreeg ik het dubbel geleverd zonder extra kosten(das dan weer de mooie kant van verkeerd leverenKnipoog )
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
Mark T  
#28 Gepost : woensdag 4 januari 2012 15:17:31(UTC)
Mark T

25 ponder

DannyAlmelo schreef:
Hey mensen!

Voor mij is de tijd aangebroken om mijn 'wat' oudere set weg te doen en plaats te laten maken voor een nieuwe. Mijn hengels zijn op, de rodpod is aan vervanging toe en ook nieuwe tent is een must. Nu weet ik alleen niet hoe ik dit aan moet pakken. Elke maand weer nieuw loon, maar er moet natuurlijk ook wel geleefd worden. Op mijn lijstje staat het volgende:

-2 hengels (rond de 200E)
-2 molens (rond de 250E)
- Bivvy (rond de 250E)
- Stretcher(rond de 100E)
- Rodpod (rond de 100E)

Mijn vragen:

Elke maand 1 ding halen of doorsparen en alles in 1 keer halen?

Hebben jullie eventueel nog tips/aanbiedingen wat betreft de dingen die op mijn lijst staan?

Alle info is van harte welkom en alvast bedankt!

Ik heb momenteel Daiwa stokken en shimano molens. De molens zijn shimano 10000 en een half jaar oud. Ze zijn in prima staat, alleen ik wil graag de 4500B. De stokken zijn nu 3 jaar oud en echt wel een keer aan vervanging toe.

Groetjes Danny!Proost

WTF man, molens van een half jaar oud en stokken van 3 jaar..... Wat kan daar mis mee zijn??????
Mijn hengels zijn ouder dan 10 jaar en mijn molens een jaar of 6..............

Ik snap het niet, maar mijn advies zou zijn: doorsparen en alles in 1x kopen.
Als je een beetje kan kletsen, klets je er zo enkele 10tallen euries vanaf.
Dat gaat je niet lukken als je elke mand iets koopt.
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Gradus Scholtens  
#29 Gepost : woensdag 4 januari 2012 21:34:13(UTC)
Gradus Scholtens

10 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Góede tent voor 250 lijkt mij persoonlijk wat krap. Ik zou het budget daar iets hoger een trakker of aqua of een van de betere fox tenten ga je daar ook 2e hands niet/nauwelijks voor kijgen, of je moet genoegen nemen met minder, maar ik begreep dat je juist beter wil.

Fox tent zou ik al nooit aan beginnen wat een drame is dat zeg!!!
Aqua en Trakker leveren al lang niet meer de kwaliteit waar ze bekent om zijn geworden, met name Aqua wordt tegenwoordig goedkoop ingekocht, ik heb drie tenten van Aqua gehad, twee ervan waren nog de originele kwaliteit, de laatste kwam uit een laagloonland en de prijs die je betaalt is het echt niet waard, ik heb de mijne verkocht en er een JRC twinskin voor gekocht, de kwaliteit is beter dan die van mijn laatste Aqua!!!
Dus om een lang verhaal kort te maken, tenten voor rond de 200,- zijn er en ook nog van goede kwaliteit!!!

Gradus.....
F***k
Andre  
#30 Gepost : donderdag 5 januari 2012 10:17:01(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
De fox eclipse die ik heb is kwalitatief volgens mij een zeer goede tent, die zich gerust kan meten met aqua en trakker (toen het nog wel goed was?). Wel merk je het net even wat langer duurt om op te zetten en bovendien is dat ding loeizwaar. Maar de kwaliteit van de gebruikte materialen is volgens mij erg goed.
Erwin Krijgsman  
#31 Gepost : donderdag 5 januari 2012 13:48:18(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Ray Schra schreef:
Als ik het me goed herinner is de 4500 B ook niet meer verkrijgbaar, behalve bij Vlemmix/Raven en bij winkels waar ze "toevallig" nog liggen.
Dit model is uit de collectie van Shimano.

Voor de prijs hoef je het bij Raven in ieder geval niet te laten, die is scherp.T/m 7 januari nog 25% korting zag ik.

4500 en 6500 zijn nog verkrijbaar. Nieuw.

Mvg ErwinAngel
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Martin Aerow  
#32 Gepost : maandag 9 januari 2012 20:25:44(UTC)
Martin Aerow

10 ponder

Voor 250euro zijn er echt wel leuke trakker tenten te kopen op mp. Vaak juist de wat oudere (betere)
Denk dat je daar mits goed onderhouden meer aan hebt dan menig nieuwe tent voor dat geld.

Bewerkt door de gebruiker maandag 9 januari 2012 20:27:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

dreamcatcher  
#33 Gepost : maandag 9 januari 2012 21:31:09(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Ik heb de eclipse en de euro warrior en vind het bijde toptenten!!! Ze zijn inderdaad alleen verschrikkelijk zwaar. De euro warrior is met grodzeil 17 kilo en de eclipse iets van 13. Maar door het gewicht staan de tenten wel als een huis.

De meningen over de kwaliteit van het doek van foxtenten zijn heel erg verdeeld. De een zweert bij Fox (Like ) en de ander heeft er geen goed woord voor over.
Ik denk dat als je een tent koopt van circa € 250,- van Fox Jrc Soul en ga zo maar door en jij er gewoon zuinig mee omgaat dat je er jaren plezier van zult hebben.
Kleine dingetjes zoals dat je de tent in natte konditie inpakken en naderhand niet laat drogen zal de levensduur van het doek zeker verkorten.

Maar goed over smaak valt zeker niet te twisten en ik denk persoonlijk dat je voor ongeveer 250 wel een aardige tent heb.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ook een strategy tent heb van 180 euro maar dat is wel een ramp!!!Nee hoor

Groet,

Danny
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.