5 ponder Lid sinds: 27-11-2010(UTC) Berichten: 29
|
Veel sterkte en beterschap gewenst Jos |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Tja, gezondheid is het dierbaarste wat een mens kan wensen. Helaas 2 jaar geleden mijn vismaatje papa moeten begraven na deze ziekte. Op dit moment hebben mijn jongste zus, 2 vriendinnen en de schoonmoeder van mijn broer borstkanker. het lijkt wel alsof je tegenwoordig niet gewoon meer een griepje krijgt......... |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
@Henk je spreekt precies de juiste woorden Henk het klopt precies.
Bedankt voor jullie reacties.
Mark jij ook erg veel sterkte met de gevechten ik kan niet meer dan hopen dat jullie de strijd mogen winnen |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mark T schreef:Tja, gezondheid is het dierbaarste wat een mens kan wensen. Helaas 2 jaar geleden mijn vismaatje papa moeten begraven na deze ziekte. Op dit moment hebben mijn jongste zus, 2 vriendinnen en de schoonmoeder van mijn broer borstkanker. het lijkt wel alsof je tegenwoordig niet gewoon meer een griepje krijgt......... Mark ook voor jouw Familie en vrienden wens ik sterkte en Voorspoedig herstel, Ook ik heb van nabij dit te verwerken bij vrienden kennissen en collega"s, en gelukkig wordt die gemene ziekte ook eens verslagen. Mvg. Henk. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 30 december 2011 09:02:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Helaas hebben er te veel mensen met deze ziekte te maken Henk.
Voor jouw ook sterkte met de verwerking.
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
josvanpinxteren schreef:Helaas hebben er te veel mensen met deze ziekte te maken Henk.
Voor jouw ook sterkte met de verwerking.
Thankx |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:josvanpinxteren schreef:Het is enorm confronterend Henk dat klopt. Normaal loop ik er niet mee te koop maar dit topic liet me geen keus er staan te veel mooie woorden op tegen deze vreselijke ziekte.
Vandaar mijn reactie.
Nogmaals respect voor alle reacties mannen. Er over praten is belangrijk. Maar als een kind iets over komt dan gaan bij mij de gevoelens van onrechtvaardigheid danwel machteloosheid een rol spelen, en dan gaan brok en traan vanzelf. Kan niet meer doen dan jullie sterkte en kracht toewensen, en daarmee voel ik me machteloos. Mvg. Henk. Ik sluit me volledig aan bij Henk @Jos Altijd maar ook altijd positief blijven denken Dat heb ik ook altijd gedaan en doe dat nog steeds Negatieve gedachte moet je verbannen het lijkt er op dat het zich daar op voed |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jos en overige mensen die direct of indirect te maken hebben met deze ziekte maar ook andere ziektes: sterkte en ik wens jullie een voorspoedig 2012. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.