5 ponder Lid sinds: 27-11-2010(UTC) Berichten: 29
|
Toppie Lodewijk! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
DavidT schreef:Leuk dat je met je zoon vist Diesel. Hopelijk gaat de mijne later ook gezellig mee. Hij heeft een goede leermeester zeker? niks leukers dan je eigen zoon als vismaatje zeker met een mooie parkvijver op de hoek. dan ben je al vlug geneigd om even samen een verloren uurtje te gaan,wat uiteraard geen straf is |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Lodewijk schreef:zo. net terug van een nacht. 4 vissen!!!!!! 23 22 21 en 14 pond. 3 keer een schub en 1 keer een zpiegel. een erg mooie afsluiter van het jaar al zeg ik zelf idd mooie afsluiter!! |
groet erik |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Gefeliciteerd Lodewijk, jij heb ze weten te vinden zo te horen!
Lekker hoor!
Goede discussie hoor over waadpakken, het lijkt me een erg benauwde situatie als je ineens in een gat stapt of omvalt waardoor je pak vol met water loopt.. Dit is zeker een aandachtspunt die teminste nog eens iemand gaat behoeden voor zo'n zo'n foutje die diegene z'n leven kan kosten.
Morgen ga ik weer is ff proberen te snoeken op een kanaal hier... Hopelijk vang ik nog een mooie snoek.
Voor iedereen die ook nog een hengeltje uit gaat gooien, Succes!! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Ik dnek dat ik 1 januari maar weer 's ga, 14 gr is de weersvoorspelling. Zal wel weer een nieuw record zijn. Mooie vissen trouwens mannen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik begin de 1e weer met voeren. Ben dan eindelijk trg in nl, en hoorde dat de weersvoorspellingen uitstekend zijn. Hopenlijk in de vakantie nog een visje vangen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
echt een drama dagje pennen hier, 4 stekjes gevoerd, en tot 3x toe dat ik heel voorzichtig aankom bij de stek en vervolgens aantal stofwolken zie wegschieten, stekje 4 leverde niks op, terwijl ik naar me 1ste stekje loop zie ik vervolgens een hond boven op die stek springen dus het 2de stekje bevist, en daar uiteindelijk nog een schubje kunnen haken, denk toch laatste visje van het jaar. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 30 december 2011 18:38:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vis man!
|
|
|
|
|
Visje? hij heeft een lekker buikie zo te zien. Mooie vangst |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-11-2010(UTC) Berichten: 29
|
mooie schub.. Maandag ff een korte sessie doen,en dan misschien de eerste vis of vissen pakken van t nieuwe jaar.. b |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mark T schreef:Visje? hij heeft een lekker buikie zo te zien. Mooie vangst heeft idd een buikje, maar is maar kort visje, denk dat ie rond de 12 a 13 pondjes zit. |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
freaky schreef:Mark T schreef:Visje? hij heeft een lekker buikie zo te zien. Mooie vangst heeft idd een buikje, maar is maar kort visje, denk dat ie rond de 12 a 13 pondjes zit. Maar een vis met potentie, vang hem over een jaar of 3 nog maar 's |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds:: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
@stefan, ,mooie vis. gevangen in het damsterdiep? Was even komen kletsen man hadden we nu echt es een keer kunnen kennis maken, hahahahaha |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
ronald kingma schreef:@stefan, ,mooie vis. gevangen in het damsterdiep? Was even komen kletsen man hadden we nu echt es een keer kunnen kennis maken, hahahahaha Ja ik reed je voorbij, ik zei tegen de vrouw, volgens mij wat het Ronald, maar ik zat zelf behoorlijk te twijfelen . Tot ik s`avonds iemand op bezoek kreeg in de tent, een jonge vent, die had die dag ook met jou gepraat, het zei over je team in winschoten.. Tja toen kon het niet missen hahahaha Heb nog via msn met Daniel gesproken, en hij kon jou ook weer donders goed ( stage ) Als je daar weer eens gaat zitten stuur me ff pm, kom ik zekers praatje maken.. Die karper komt trouwens niet uit damsterdiep, daar ga ik as zondag middag / nacht heen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 31 december 2011 01:11:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds:: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Klein wereldje he, hahahahahaha. Succes verder man en wie weet zie ik je binnenkort, we willen wat meer gasn vissen op Damsterdiep. Goed uiteinde en een gezond en visrijk 2012 |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Heeft een mooi jasje aan Freaky. Schitterend. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@freaky Proficiat man prachtige karper keep it up
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Mooie karpers heren! Ik ben gisteren nog even wezen snoeken en ving er drie. Dit was de mooiste
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Lodewijk. Goed bezig man! 4 stuks, dat is niet misselijk in deze tijd van het jaar
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
Woei, wat een mooie vangst om het jaar mee af te sluiten \0/ Op een stek waar ik normaal vrij snel karper weet te vangen was het dit keer binnen 2 minuten raak voor een brasem :( Deze foto zal ik jullie besparen,.... het afgelopen jaar is bij mij meer een brasem jaar geweest dan een heus karper jaar. Ruim een uur na de brasem vangst melde deze klein maar mooie spiegel zich. Let vooral op de manier van inhaking, heel apart Een mooi feit is dat ik deze vis op 26 september 2009 ook al wist te vangen (tweede foto), in totaal issie nu 9 cm gegroeid. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 31 december 2011 18:27:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.