35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ja ik zal even kijken wat er op past ik heb nu al me spullen die ik mee neem voor een nachtje in me kar zitten en alles past mooi er in en ik heb nog ruimte over voor kleding,voedsel enzo en ik heb voor me veiligheid er 2 reflectoren op gezet en een achterlicht. en ik heb van die mooie oogjes gekocht waar ik een spanband achter kan zetten team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Netjes hoor! Je moet je stretcher bovenop leggen, met de poten naar boven en uitgeschoven! Dan past er nog veeeeeel meer op |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
Jasperbuth schreef:Netjes hoor! Je moet je stretcher bovenop leggen, met de poten naar boven en uitgeschoven! Dan past er nog veeeeeel meer op maar alles past er al in |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hoe doe je dat toch respect man! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
@nootdorp bv visspullen van een maatje, of extra deken/slaapzak! hou de tip in je achterhoofd, ik had het eerst ook niet nodig, maar ik gebruik het nu wel, dan is de gewichtsverdeling ook beter! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ziet er echt super uit. Was dit nou goedkoper als 1tje kopen of?.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Ziet er echt super uit. Was dit nou goedkoper als 1tje kopen of?. ze zijn niet te koop |
|
|
|
|
|
Mischien niet zo eentje. Maar er zijn wel gwn viskarrrn te koop. Of hebbje daar niey naar gekeken.
|
|
|
|
|
Of hebbje daar niey naar gekeken.[/quote schreef:eigelijk niet ik hou van dingen zelf maken en die karren die te koop zijn zien er niet uit omdat het prutswerk is |
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:Of hebbje daar niey naar gekeken.[/quote schreef:eigelijk niet ik hou van dingen zelf maken en die karren die te koop zijn zien er niet uit omdat het prutswerk is Niet te veel eigendunk krijgen he.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Daar geef ik je gelijk in Nootdorp, die "kant en klare" viskarren is gewoon rotzooi. die laadbodem trekt meestal op niks! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
mooi gemaakt maar ik had die wielen toch echt in het midden gemaakt. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
WOW ik wou dat ik dit kon maken. ik wil namelijk echt graag een viskar want wat ik nu doe is echt niet handig en ik kan alleen maar het hoognodige meenemen!
|
|
|
|
|
luuk412 schreef:mooi gemaakt maar ik had die wielen toch echt in het midden gemaakt. het maakt niet zo veel uit dat de wielen voor zitten, hij ziet er alleen raar uit |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
luuk412 schreef:mooi gemaakt maar ik had die wielen toch echt in het midden gemaakt. de wielen zaten in het midden volgens mij, maar toen heeft hij de kar nog 20cm langer gemaakt. ziet er goed mr nootdorp |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
netjes gemaakt!
maar ook ontzettend functioneel,en daar draait het toch om. |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
netjes! 1 verbeter punt(vind ik) een winkelkar wiel aan de voorkant zodat de kar niet op de grond staat, minder beschadigingen,
|
|
|
|
|
matszj schreef:netjes! 1 verbeter punt(vind ik) een winkelkar wiel aan de voorkant zodat de kar niet op de grond staat, minder beschadigingen, er komt nog een poot, zodat als hij los is dat hij zelf kan staan |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-1-2011(UTC) Berichten: 34
|
Erg mooi gemaakt! Ben op dit moment een 3d tekening aan het maken, maar hoe groot zijn de wielen die je er hebt ondergezet? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.