25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
Gertje schreef:Gisteren even een paar uurtjes er op uit getrokken en 3 leuke schubjes kennen vangen allemaal rond de 16pondjes....Foto's volgen nog proficiat met je vangsten! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
de dag voor kerstavond is kevin nog 2 uurtjes wezen pennen int park hier. drie pitjes gele mais op een hairtje leverde gauw genoeg deze mooie schub op van 22 pondjes b diesel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Netjes hoor! Ik ben vanmorgen even vreemd gegaan. Na drie uurtjes snoeken had ik de hoop op een mooie vangst opgegeven. Op weg naar huis toch nog een paar keer gooien en opeens een volger. Drie worpen later een mooie vette snoek van 74 cm op de screaming devil...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Henk & Diesel
Jullie hebben wel een heel goed punt. Ook ik heb het vaker gehoord. We zullen er binnenkort aandacht aan geven.
@Frank en kevin.
Mooie vangsten mannen!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
das idd een hele dikke voor zn lengte frank! mooie vis! |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
diesel schreef:Henk Haarlem schreef: Wat is de prijs van een mensen leven....................... Daar word vaak pas over gesproken als het te laat is henk...... Ja Helaas. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 december 2011 13:56:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Erwin schreef:@Henk & Diesel
Jullie hebben wel een heel goed punt. Ook ik heb het vaker gehoord. We zullen er binnenkort aandacht aan geven. Misschien wel sneller dan je denkt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:Erwin schreef:@Henk & Diesel
Jullie hebben wel een heel goed punt. Ook ik heb het vaker gehoord. We zullen er binnenkort aandacht aan geven. Misschien wel sneller dan je denkt b |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-11-2011(UTC) Berichten: 7
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Leuk dat je met je zoon vist Diesel. Hopelijk gaat de mijne later ook gezellig mee. Hij heeft een goede leermeester zeker? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Gisteren en vanacht nog ff aan karperen geweest 1 karper en 1 brasem Ik heb ook nog Ronald Kingma gespot hier in delfzijl @Ronald, ik reed er langs met een groene vw vento volgens mij waren jullie aan het inpakken Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 december 2011 09:51:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Guske heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Guske schreef:Gisteren en vanacht nog ff aan karperen geweest 1 karper en 1 brasem Ik heb ook nog Ronald Kingma gespot hier in delfzijl @Ronald, ik reed er langs met een groene vw vento volgens mij waren jullie aan het inpakken mooie vis man! lijkt op een kanaalschub, pondje of 24? In iedergeval Topvangst! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ik krijg zin om te vissen. Het gaat best nog lekker zo te zien. Felicitaties met je mooie skup Guske. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Guske He stefan goed bezig man proficiat keep it up
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
DavidT schreef:Ik krijg zin om te vissen. Het gaat best nog lekker zo te zien. Felicitaties met je mooie skup Guske. Me 2. Vandaag van een collega gehoord dat bij haar de karpers nog gewoon aan het zwemmen zijn. Wel een stuk minder als anders natuurlijk, maar normaal gesproken liggen ze in deze tijd van het jaar lusteloos tegen de grond aan in haar vijver.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo. net terug van een nacht. 4 vissen!!!!!! 23 22 21 en 14 pond. 3 keer een schub en 1 keer een zpiegel. een erg mooie afsluiter van het jaar al zeg ik zelf |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:zo. net terug van een nacht. 4 vissen!!!!!! 23 22 21 en 14 pond. 3 keer een schub en 1 keer een zpiegel. een erg mooie afsluiter van het jaar al zeg ik zelf Netjes |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.