35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Het lijkt me leuk als er een appart onderdeel in het forum wordt opgenomen waar een ieder die het wil een soort van dagboek bij kan houden over de ups en downs van zijn zeizoen. Zeg maar volgens het idee wat Frank al op de homepage doet echter dan mogelijk voor alle forumleden die hier hun bevindingen willen plaatsen in hun eigen blogje. We zouden het dan kunnen noemen "het zeizoen van....." Ook leuk om eind van je zeizoen eens terug te lezen. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Lijkt mij een leuk idee Patrick!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ja lijkt me ook wel grappigc.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mee eens lijkt me idd ok een leuk idee! |
|
|
|
|
|
Ben dus niet de enige die het idee hierachter wel ziet zitten. Nou hopen dat de crew bereid is het idee over te nemen. b Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Patrick Wolters schreef:Ben dus niet de enige die het idee hierachter wel ziet zitten. Nou hopen dat de crew bereid is het idee over te nemen. b Mvg Patrick zullen ze wel moeten met zo'n goed idee een ieder die wil,kan een eigen dagboek aanmaken. tof idee en ik zal hier zeker een dagboek in aanmaken om zo wekelijks mijn vangsten te registreren en te delen. |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik ga ermee aan de gang mensen! Leuk idee!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Leuk idee, is weer eens wat anders. Kunnen mooie verhalen/dagboeken ontstaan b
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Patrick Wolters schreef:Het lijkt me leuk als er een appart onderdeel in het forum wordt opgenomen waar een ieder die het wil een soort van dagboek bij kan houden over de ups en downs van zijn zeizoen. Zeg maar volgens het idee wat Frank al op de homepage doet echter dan mogelijk voor alle forumleden die hier hun bevindingen willen plaatsen in hun eigen blogje. We zouden het dan kunnen noemen "het zeizoen van....." Ook leuk om eind van je zeizoen eens terug te lezen. Mvg Patrick hoop niet dat je het erg vind dat ik het eerste dagboek heb geopend? |
groet erik |
|
|
|
|
Maar natuurlijk! Super
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Toppie erwin. Helemaal super.
|
|
|
|
|
diesel schreef:Patrick Wolters schreef:Het lijkt me leuk als er een appart onderdeel in het forum wordt opgenomen waar een ieder die het wil een soort van dagboek bij kan houden over de ups en downs van zijn zeizoen. Zeg maar volgens het idee wat Frank al op de homepage doet echter dan mogelijk voor alle forumleden die hier hun bevindingen willen plaatsen in hun eigen blogje. We zouden het dan kunnen noemen "het zeizoen van....." Ook leuk om eind van je zeizoen eens terug te lezen. Mvg Patrick hoop niet dat je het erg vind dat ik het eerste dagboek heb geopend? Absoluut niet hoop dat velen je voorbeeld zullen volgen. Zal zelf vanavond ook even wat neerpennen over de wateren en tactieken die ik in het aankomend jaar van plan ben te bevissen. Mvg Patrick |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
- mooi idee mannen. mooi om te volgen grtn sander
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.