50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:Henk Haarlem schreef:Wij "oudjes" hebben de wii ook alleen maar nodig om gedurende de winter soepel te blijven, zodat we in het voorjaar onze spullen weer bij de waterkant krijgen. daar heb je toch sex voor??? ohwja je zegt het al oudjes he hihi Wat denk jij dan waar wij stijf van worden. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
De oudjes hebben de wii nodig om soepel te blijven om sex te hebben. Doordat ze op de wii spelen en sex hebben zijn ze redelijk soepel om het seizoen door te komen met veels te veel zooi mee te nemen naar de waterkant d @monstercarps ps3 of x-box?? als je op ps3 zit pb me ff je nickname voeg ik je toe
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Erwin schreef:Ik vond de trailers erg leuk om te zien. Lekker uitgebreid spel b hmmmm.... toch maar eens kijken bij de winkel hier in de buurt
de trailer laat maar een puntje van de ijsberg zien b |
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-10-2011(UTC) Berichten: 20
|
Ja geef mij maar een vette shooter!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Ik vind deze game erg tegen vallen, maar dat heb ik met alle Wii games, Ik game nog steeds op de 360 en met name dat Kinecten..en shooter games... Je hebt voor de 360 ook een Big Fisch Game , iets met Rapala fishing Dat speelde ik wel vaak met de joystick, maar nu tegnwoordig met de kinect ;-) Ik zal straks ff filmpie maken van mijn dochter die aan vissen is ( ik kan niet tegen haar op, vandaar dat zij het maar ff moet doen hahaha ).. Filmpje komt straks wel online Bewerkt door de gebruiker zondag 25 december 2011 21:16:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik vind de wii ook tegenvallen,heb er ook 1 maar doe er nooit iets mee. dus als iemand nog zo'n ding zoekt.heb er ook spellen bij |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
snap dat je het leuk vind om je eigen dochter te zien,dat heb ik ook. maar de bewegingen die jou dochter maakt horen bij het spel boxen of dansen ofzo zie er eigenlijk niks in qua vissen,behalve de dingen die op je je beeldscherm. en volgens mij zijn er genoeg 'dezelfde games'zowel bij de wii als bij de 360 of de ps3. dus de vlieger van "ik vind alle wii spellen tegenvallen"gaat natuurlijk niet op,en is gebaseerd op onzin...... heb ook geen zin om hier een strijd te gaan leveren welke console beter is,dat was ook zeker niet de bedoeling en neigt zelfs naar het kinderachtige toe...... Bewerkt door de gebruiker maandag 26 december 2011 11:09:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
|
jvs schreef:ik vind de wii ook tegenvallen,heb er ook 1 maar doe er nooit iets mee. dus als iemand nog zo'n ding zoekt.heb er ook spellen bij impulsieve aankoop jurgen? |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
jvs schreef:ik vind de wii ook tegenvallen,heb er ook 1 maar doe er nooit iets mee. dus als iemand nog zo'n ding zoekt.heb er ook spellen bij Koop de nieuwe Zelda en je bent verkocht b
|
|
|
|
|
Erwin schreef:jvs schreef:ik vind de wii ook tegenvallen,heb er ook 1 maar doe er nooit iets mee. dus als iemand nog zo'n ding zoekt.heb er ook spellen bij Koop de nieuwe Zelda en je bent verkocht b niks boven final fantasy |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Bij zit er wel degelijke verschil in de "Graphics " vandaar mijn opmerking over de wii games diesel schreef:snap dat je het leuk vind om je eigen dochter te zien,dat heb ik ook. maar de bewegingen die jou dochter maakt horen bij het spel boxen of dansen ofzo zie er eigenlijk niks in qua vissen,behalve de dingen die op je je beeldscherm. en volgens mij zijn er genoeg 'dezelfde games'zowel bij de wii als bij de 360 of de ps3. dus de vlieger van "ik vind alle wii spellen tegenvallen"gaat natuurlijk niet op,en is gebaseerd op onzin...... heb ook geen zin om hier een strijd te gaan leveren welke console beter is,dat was ook zeker niet de bedoeling en neigt zelfs naar het kinderachtige toe...... Bewerkt door de gebruiker maandag 26 december 2011 11:34:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
diesel schreef:jvs schreef:ik vind de wii ook tegenvallen,heb er ook 1 maar doe er nooit iets mee. dus als iemand nog zo'n ding zoekt.heb er ook spellen bij impulsieve aankoop jurgen? was net uit,en ik moest ook zo'n ding hebben. 1x tennis mee gedaan en het spel warface uitgespeelt,en hij ligt in de kast(nieuw) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
de titel van dit topic luidt"voor de wii LIEFHEBBERS" kan je je hier niet in vinden plaats je toch niks?? lijkt me niet zo moeilijk...... Guske schreef:Bij zit er wel degelijke verschil in de "Graphics " vandaar mijn opmerking over de wii games diesel schreef:snap dat je het leuk vind om je eigen dochter te zien,dat heb ik ook. maar de bewegingen die jou dochter maakt horen bij het spel boxen of dansen ofzo zie er eigenlijk niks in qua vissen,behalve de dingen die op je je beeldscherm. en volgens mij zijn er genoeg 'dezelfde games'zowel bij de wii als bij de 360 of de ps3. dus de vlieger van "ik vind alle wii spellen tegenvallen"gaat natuurlijk niet op,en is gebaseerd op onzin...... heb ook geen zin om hier een strijd te gaan leveren welke console beter is,dat was ook zeker niet de bedoeling en neigt zelfs naar het kinderachtige toe...... |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Bij een Wii gaat het ook niet om de graphics maar de gameplay. De makers hebben gemikt op een grotere doelgroep en met succes. Bijna elk huishouden heeft zo'n ding in de kast staan.
Er zijn ook een paar erg leuke spellen te koop. Mario kart, gallaxy, smash bros, Metroid en natuurlijk Zelda.
|
|
|
|
|
jvs schreef:diesel schreef:jvs schreef:ik vind de wii ook tegenvallen,heb er ook 1 maar doe er nooit iets mee. dus als iemand nog zo'n ding zoekt.heb er ook spellen bij impulsieve aankoop jurgen? was net uit,en ik moest ook zo'n ding hebben. 1x tennis mee gedaan en het spel warface uitgespeelt,en hij ligt in de kast(nieuw) sonde. maar jij hebt ook geen tijd om te gamen he|_ ,jij bent dag en nacht vissen |
groet erik |
|
|
|
|
Erwin schreef:Bij een Wii gaat het ook niet om de graphics maar de gameplay. De makers hebben gemikt op een grotere doelgroep en met succes. Bijna elk huishouden heeft zo'n ding in de kast staan.
Er zijn ook een paar erg leuke spellen te koop. Mario kart, gallaxy, smash bros, Metroid en natuurlijk Zelda. Ben het met je eens dat ze een andere doelgroep bedienen. Ps3 en x-box is meer voor de serieusere gamers. Maar dat bijna elk huishouden een wii heeft is absoluut niet correct
|
|
|
|
|
Roy Oostindien schreef:maar dat bijna elk huishouden een wii heeft is absoluut niet correct Bij wijze van spreken natuurlijk. Ik weet dat Nintendo goed zaken heeft gedaan (mede dankzij de prijs) en een veel groter aantal een spelcomputer thuis heeft staan. Gezinnetjes die dit anders nooit zouden doen. Het is ook de best verkochte spelcomputer. Wii staat voor gezelligheid (zo verkopen ze het). Daar boor je een compleet andere doelgroep mee aan.
|
|
|
|
|
Erwin daar heb je helemaal gelijk, compleet andere doelgroep bereikt nintendo. Maar je hoort alleen meer dat mensen de wii niet meer gebruiken. En dat hoor je niet over ps of x-box. Bij mij komt de wii niet in huis omdat de kinderen het willen Die van mij is nog te klein voor een spelcomputer, alleen heeft hij al wel een eigen controller. Zodat papa rustig kan gamen en hij niet aan mijn controller wil zitten
|
|
|
|
|
Roy Oostindien Bij mij komt de wii niet in huis omdat de kinderen het willen [/quote schreef:
als je al je wensen van je kinderen op deze manier behandeld zullen ze een fijn leven krijgen... vind het zelfs een egoistische zin....
en om je even blij te maken....hier staat een playstation 1,2 en 3 word nooit of nauwelijks meer gebruikt.
|
groet erik |
|
|
|
|
diesel schreef:Roy Oostindien Bij mij komt de wii niet in huis omdat de kinderen het willen [/quote schreef:
als je al je wensen van je kinderen op deze manier behandeld zullen ze een fijn leven krijgen... vind het zelfs een egoistische zin....
en om je even blij te maken....hier staat een playstation 1,2 en 3 word nooit of nauwelijks meer gebruikt.
Diesel jij mag het egoistisch vinden, maar wat zul jij verwende kinderen hebben zeg als je hun geeft wat ze willen hebben. En wat jij zegt over het behandelen van de wensen van mijn kind is grote onzin, maar ik trek grenzen wat ze wel en niet krijgen. Er staat een spelcomputer bij ons in huis en daar kan hij het later mee doen (manneke is nu nog veels te klein hiervoor). Vind het belangrijker dat hij lekker gaat spelen bv: buiten ipv thuis achter een spelcomputer/pc
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.