CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
valt mee wat er nu in zit. versterker 1400 watt rms ( gebrugt ) subwoofer van 1400 watt 750 watt rms achterspeakers jbl gto 300 watt 100 watt rms leuk setje weinig geld...... en het geluid?? kraakhelder!!!
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
sander Janssen vd laak schreef:Lodewijk schreef:een nieuwe hobby is geboren ( voor de winter ) car audio!! dus heb ff flink de beest uitgehangen in de plaatselijke audio zaak haha wat ga je er allemaal in hangen ? ik ben net gestopt met die hobby :-" 3 woofertjes valt mee,ik had 16 x 12inch subs in mijn fiat :-$ en een berg accu's 165.5DB score op de term lab en hier had ik er 6 in,en heb ook nog diverse panda's gehad met 8x 15 inch subs erin. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 12 november 2011 17:47:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ben naar carp tackle shop geweest, en heb weer veel te veel mee... Diem Fleece Jogger Diem broek die blijkbaar nog niet op de site staat Nash Hoodie Green Nash Tshirt Green Nash Polo Shirt 2 RVS banksticks JRC Chunky Buzzerbars 2 rod Gardner pva wokkels PB splicing needles (zat zonder) Korda curv shanks maat 8 Korda quicklinks en 4 loodjes |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
vet hoor jurgen
en nog ruimte voor een kilo boillie's ook hahahhahah
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
net ff naar de shop geweest:
fox eclipse 2 man bivvy
cc moore odessy xxx 5kg 16 mm freezerbaits cc moore odessy xxx 18 mm pop ups cc moore odessy xxx 14 mm wafters cc moore odessy xxx 18 mm waters cc moore odessy xxx 14 mm dumbels soaked hookbaits cc moore odessy xxx liquid dip
en een onderwaterkijker
|
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
2 nieuwe shimano longcast xt-a!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
modern warfare 3, sony ericsson experia arc S, smartphone, jrc bivvy, en wat klein spul |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Een Vortex 1.80 roll up en JRC Ultracast hengels voor een project van volgend jaar.
Opgetuigde hengels, brolly, lood, rigjes, onthaakmat, weegklok en weegstok laat ik achter op m'n stek. Met de boot moet ik naar m'n stek varen. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ga je weer op de gras toer David? hehehe Maarre hebben ze nou jouw gezicht gebruikt bij sanders voor bij de dwaze dagen? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Hahahaah, je bent de tweede die dat zegt. Was mij nog niet opgevallen. Maar het is iemand anders. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Beats By. Dr Dre Tour oortjes... kan er weer even tegen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
een nieuwe winterjas Nash Reversible waterproof Bomber NIEUW Deze dubbelzijdige Jas is de absolute uitblinker in de kledingranche van Nash. Een mooie gevoerde jas met gesealde ritsen zorgt voor absolute kwaliteit. en warm dat ie is........ |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
jvs schreef:sander Janssen vd laak schreef:Lodewijk schreef:een nieuwe hobby is geboren ( voor de winter ) car audio!! dus heb ff flink de beest uitgehangen in de plaatselijke audio zaak haha wat ga je er allemaal in hangen ? ik ben net gestopt met die hobby :-" 3 woofertjes valt mee,ik had 16 x 12inch subs in mijn fiat :-$ en een berg accu's 165.5DB score op de term lab en hier had ik er 6 in,en heb ook nog diverse panda's gehad met 8x 15 inch subs erin. Ziet er mooi uit, ik heb nog geen auto, ben nu me ouders gek aan het maken met mij zooitje om me kamerqq |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-10-2011(UTC) Berichten: 20
|
ronpothuizen schreef:Erwin schreef:steef zenden schreef:heb gisteren bij paddy hengelsport mijn portable gas heater gekocht met 5 gasbusjes..... wat zal ik lekker warm in mijn tent zitten over 4weken Wat ik eigenlijk nooit heb begrepen, is dat ze bivvy heaters maken op gas. Wanneer het echt koud is, en je zo'n ding nodig hebt heb je vrij weinig aan gas. Hoe dat precies met zo'n heater zit weet ik niet, maar gas heeft totaal geen druk in een koude omgeving. Had je hem al geprobeerd steef? Erwin Begrijp precies wat je bedoeld Erwin,als het erg koud is en deze gasbussen te koud worden heb je geen druk meer. Moet zeggen,ik heb ook zo'n gasheater,en heb hiermee geen last. Echter wel wat met mijn kooktoestel,wordt het busje te koud heb je bijna geen vlam meer en duurt het heel lang voordat je water kookt. Is het niet als je je heater aan zet dat het gasflesje weer wel een beetje wat warmer wordt? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 december 2011 23:53:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
net even naar vos geweest om me voorraad aan te vullen voor een sessie woensdag - 2 solar hangers volledig rvs fluor oranje met het maglock systeem -bananen flavour van nash - zakje nash bananen bollen -van die nep boilies fluor geel van nash 15 mm - en de nieuwe cap van nash ( die met die grote vis erop ) |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Niet langs geweest voor de Foxjes bij Mike.L ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:net even naar vos geweest om me voorraad aan te vullen voor een sessie woensdag - 2 solar hangers volledig rvs fluor oranje met het maglock systeem -bananen flavour van nash - zakje nash bananen bollen -van die nep boilies fluor geel van nash 15 mm - en de nieuwe cap van nash ( die met die grote vis erop ) Nog niet je nieuwe entity hengels Lodewijk ? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
nee die worden het niet denk ik. ik hou het bij me speedmasters maar heb nog een hele leuke aanbieding gehad voor shimano tribal extreme 3.25 lb hengels... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
ik heb me deze week ook even laten gaan... solar world wide pod met extension kit solar snag ears solar hangers solar backrests 't wordt een leuk setje
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.