35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Carpfighter, met 7.8 kilo zat jij er het dichtst bij! De vis woog namelijk 7.5kg. Maar Michael heeft in al zijn enthousiasme al een nieuwe foto geplaatst, dus we gaan daar maar verder denk ik
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben benieuwd naar de karper van carpfigter |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
had er 1tje klaar hoor maar er was me iemand voor sorry maar tword wachten tot ik nog es in de buurt ben van het exacte gewicht vrees ik tenzei de crew me de toelating geeft ?? tword er zowiezo weer 1tje enkel voor de nederlandse collega's grtzz Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 maart 2010 19:53:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Doen we het zo, dat jij aan de beurt bent als de foto van michaelutc id geraden, deal?
Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Erwin schreef:Doen we het zo, dat jij aan de beurt bent als de foto van michaelutc id geraden, deal?
Erwin laat het maar erwin , is dan weer niet eerlijk tegenover de persoon die nu het juiste gewicht raad toch bedankt grtz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Carpfigter,Kom maar op met de nieuwe foto! Ik heb m geraden maar jij bent nu aan de beurt! Kom maar op met een foto van 1 van die lekkere belgse biggen Groetjes Tim |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
sportief van je Tim,ben benieuwd naar de karper van carpfigter
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.