35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ben opzoek naar een gevlochten hoofd lijn die goed zinkt en schuurvast is alvast bedankt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
tom de maat schreef:Ik ben opzoek naar een gevlochten hoofd lijn die goed zinkt en schuurvast is alvast bedankt Fox gravitron ? http://www.henkkoster.nl...BL001/SubProducts/CBL002Maar of je dat wilt, als je bij je stek terug bent moet je nog de bochten uit je lijn kunnen halen, lukt niet als die al op de bodem ligt. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 20 december 2011 20:43:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ja oké maar wel eentje die fatsoenlijk afzinkt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik heb de gravitron momenteel op mijn spoelen liggen en hij bevalt me uitstekend! Ook kan ik melden dat de lijn prachtig afzinkt. Niet te snel, maar ook niet te langzaam. Meestal wacht ik ff een paar minuten voordat ik de waker in de lijn hang en enigzins strakdraai.
|
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-1-2011(UTC) Berichten: 80
|
ik gebruik nu zelf de berkley fireline, deze bevalt me zeer goed. voorheen heb ik de pb gatorbraid gehad maar deze vond ik niet super qua kleur, en afzinken. gr jantje
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-12-2010(UTC) Berichten: 78
|
Nash bullit braid is ook een lijntje die voldoet aan deze eigenschappen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.