CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo allemaal.
Wij plaatsen op CarpFeeling dagelijks een nieuw artikel. We proberen elke keer weer iets leuks te verzinnen en hierin te blijven variëren. Nou kan ik mij voorstellen dat er mensen aanwezig zijn op het forum die suggesties hebben. Onderwerpen waar ze graag meer over willen lezen.
Wanneer dit het geval is horen we het graag van je. Op deze manier kunnen we nog meer content maken waar je op zit te wachten.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
nog eens een artikel over de anatomie vd karper fzo? zoals dat artikel over beschubbingspatronen dat vorig jaar verscheen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Graag zou ik eens een artikel lezen over beurzen in het buitenland bv: Engeland
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Meer reviews van producten!
Of bv: top tien bedchairs, top tien rodpods, top 10 budget molens... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Top 10 is wel lastig samen te stellen Jorden. Dan moet je ze ook daadwerkelijk allemaal testen en ik lig niet iedere sessie op een andere stretcher (als voorbeeld)
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Soms eens een artikel ov er riviervissen. Dat heb ik nog nooit gezien en het likt mij dat er nog wel wat andere riviervissers op de site zitten ze wachten op een leuk rivierartikel en ook de anderen die niet op een rivier vissen want blijft toch altijd spannend zo'n verhaal vind ik. |
Keep it simple... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk eens aan! Te gek! Leuk dat jullie met suggesties komen. Ik heb er al een aantal gezien die we zeker in behandeling gaan nemen. @Jorden. Zoals Frank al aangeeft, is het een erg goed idee, alleen moeten we kijken of het haalbaar is. Niet alle bedrijven staan hun spullen af en om nou alles aan te schaffen... Maar ik zal eens rondneuzen. Het is namelijk wel erg goede informatie als je ze op een rijtje hebt. Blijf vooral met suggesties komen mensen!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 61
|
Er zijn vast ook genoeg karpervissers die thuis koi's hebben. Misschien is dit een leuk onderwerp.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
- Legendarische wateren - Beroemde vissen - Testcurves - Werptechnieken - SVN - Sportvis Academie |
Say hello to my little friend |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
monstercarps schreef:Soms eens een artikel ov er riviervissen. Dat heb ik nog nooit gezien en het likt mij dat er nog wel wat andere riviervissers op de site zitten ze wachten op een leuk rivierartikel en ook de anderen die niet op een rivier vissen want blijft toch altijd spannend zo'n verhaal vind ik. +1 !!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 71
|
da van die werptechnieken vind ik ook wel een goed ideetje!!!
|
|
|
|
|
over hoe de blank van hengels worden gemaakt? nou erwin heb hier al genoeg interessante onderwerpen zien voorbijkomen... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Zeker weten! En wat dachten jullie van vliegvissen op karper? Of is hier niemand die er wel eens met een vliegelat op uit trekt? Bedankt allemaal en mocht je nog ideeën hebben, plaats ze gerust! Bewerkt door de gebruiker donderdag 15 december 2011 00:47:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
- Hengelbouwer - Viskweekcentrum te Valkenswaard |
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
ErwinB schreef:Er zijn vast ook genoeg karpervissers die thuis koi's hebben. Misschien is dit een leuk onderwerp. Dat kan misschien leuk gecombineerd worden met aquaria. Ik heb zelf koi thuis dus kan daar wellicht wel iets mee doen.
|
|
|
|
|
Ja, inderdaad een praatje met een bouwer. Daarnet bij RodVisions geweest. Altijd leuk om van een pro te horen wat zijn visie is. En bij MTC. Zeggen ze dat je nog kleiner bent dan ik. Dat kan niet. Dan ben je echt heel klein, hahahaha. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 december 2011 18:51:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vind het vliegvissen op karper wel wat!! soms doe ik dit op forel in oostenrijk op karper lijkt me wel wat hebben!
|
|
|
|
|
DavidT schreef:En bij MTC. Zeggen ze dat je nog kleiner bent dan ik. Dat kan niet. Dan ben je echt heel klein, hahahaha. Haha... Het gaat niet om de grootte... 1,68cm... Tja... Niet groot nee. Ik heb weer andere kwaliteiten Was het een beetje gezellig bij MTC? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 december 2011 19:45:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Erwin schreef:1,68cm... Tja... Niet groot nee. das inderdaad niet groot nee gigglesmil |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.