CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Solar Snag ears Verkocht!
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Beste forummers, Te koop: 3 stuks Solar Snag ears in de aanbieding. Deze hebben een vaste prijs van 60 euro.De rodpod is reeds verkocht! Gr. Tim, Bewerkt door de gebruiker donderdag 22 december 2011 20:20:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
En wanneer gaan je neville 's weg? Haha mooie pod en goede prijs ook |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
wou dat ik het geld had :( |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik doe hem weg omdat ik een andere pod op het oog heb. Ik heb de WW ooit aangeschafd voor het grote werk maar nooit echt gebruikt. Verder bezit ik ook nog een Globetrotter! vandaar.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Succes met je verkoop! Mensen, dit is een koopje! Wou dat ik het geld had, maar ik ga nieuwe molens kopen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb zelf een rodpot van amiaud als ik die kwijt kan ben ik zeer geintresseerd. ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Potverdikkie Tim, je brengt me zo aan het twijfelen! Je hebt PM.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Kon het toch niet laten
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Solar Snag ears Verkocht!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.