logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
LaurensN  
#21 Gepost : woensdag 14 december 2011 15:55:52(UTC)
LaurensN

10 ponder

Kijk, dat wou ik nu net zeggen, in woon in Belgie, ik vis op een water met veel wier, maar ik zou het nooit inzetten(tenzij het echt een meer waarde heeft) maar dat heeft het volgens mij niet, volgens mij kom je met of zonder even ver, want een gewoon gevlochten onderlijntje valt echt niet op hoor. zeker al niet in de kleuren groen(en dan nog). Al die brol aan je onderlijn ben ik ook niet voor. Dit noem ik nu echt eens een product om de visser mee te vangen, en het helpt niet om meer vis te vangen.

Wat mij betreft WAARDELOOS.

Ik heb het dan niet over het filmpje of de man die het maakt, maar wel de rig zelf
Erwin  
#22 Gepost : donderdag 15 december 2011 10:40:34(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik vind het gebruik van weedeffect leuk gevonden alleen is het verschrikkelijk gevoelig voor knopen. Ik heb ermee gevist en gevangen, maar je moest je rig langer maken, met pva tape bepaalde delen beschermen en af en toe de boel controleren. Dat is voor mij een reden het niet (meer) in te zetten.
LaurensN  
#23 Gepost : donderdag 15 december 2011 14:57:09(UTC)
LaurensN

10 ponder

Erwin, je hebt er dus meegevist, ik neem aan dat je een andere rig had aan je andere hengel? Liep de hengel met weedeffect meer af? Of was er geen verschil?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (6)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.