30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Kan aan mij liggen maar ik zie geen dobber! Des al niet te min is het een mooi filmpje. Ik vindt het mooi dat je zoveel tijd in vissen steekt. En ook erg leuk dat je filmpjes & een site maakt! Top man, ga zo door! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Jasperbuth schreef:Kan aan mij liggen maar ik zie geen dobber! Des al niet te min is het een mooi filmpje. Ik vindt het mooi dat je zoveel tijd in vissen steekt. En ook erg leuk dat je filmpjes & een site maakt! Top man, ga zo door! als je hem op groot beeld doet zie je onder een puntje steeds onder schieten zoals je ziet draai ik me lijn eerst strak en wacht tot me dobber heel erg beweegt en dan keihard aanslaan omdat snoeken een stevige bek hebben |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
mooi filmje en een mooie snoek Ik vind het jammer van snoeken dat ze vaak direct bloeden maarja daar is niks aan te doen |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
hier is nog een filmpje van de karpertjes die ik in November nog heb gevangen Groeten Pascal |
|
|
|
|
|
Is hier wel erg stil. Niemand meer wat gevangen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Inderdaad Floris, dat vind ik ook. Waar zijn de foto's van de winterbikkels? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
wel vissen mooie plaatjes schieten alleen 3 platte gehaakt zie foto p.s. dit was afgelopen zaterdag op zondag Bewerkt door de gebruiker woensdag 14 december 2011 16:36:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
respect voor jou jos. dat je met dit weer een nachtje doet.
|
|
|
|
|
ja kijk thuis vang je zeker niks he.
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
|
josvanpinxteren schreef:ja kijk thuis vang je zeker niks he.
Nee daar heb je gelijk in maar om nou een nacht te doen.
|
|
|
|
|
ivm werk zit er niet veel anders op dan nachtjes vissen vandaar |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
floriskouters schreef:josvanpinxteren schreef:ja kijk thuis vang je zeker niks he.
Nee daar heb je gelijk in maar om nou een nacht te doen. ik weet niet of je het weet maar je moet gek zijn om karpervisser te zijn eigenlijk , lol serrieus nu ; in deze tijd moet je bijna nachtjes doen om iets op de kant te krijgen en dan nog kom je vaak met de neus op een blank gedrukt terug thuis , wintervissen is vele uren in de donkeren vissen en soms es gelukkig thuis komen. grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klopt Carpfigter. it's a tough job, but someone has to do it
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Erwin schreef:Klopt Carpfigter. it's a tough job, but someone has to do it gelukkig maar zijn ze niet allemaal te vinden om in de kou te gaan zitten en weten dat de kans dat er iets gevangen word heel klein is , maar euhm mij houden ze niet thuis omdat het koud is en het regent en waaid integendeel ik geniet er net van om in zo een weer de enige te zijn die aan het water zit jaja zot zijn hé . glukkig doet dat allemaal geen pijn lol, vind et alleen jammer dat de mensheid zo een rare ingesteldheid heeft . niemand wil vissen tot ze horen dat er iets gevangen is dan komen ze voeren en de vis verzadigen maar komen plots tot het bessef dat ze toch niet gaan vissen en dus gevoerd hebben om iemand anders een loer te draaien . hatelijk maar zo gaat et er ieder jaar aan toe op bepaalde waters , de mens is gewoon ziekelijk jaloers geboren denk ik dan , gelukkig zijn er ook uitzonderingen grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
PascalP schreef:mooi filmje en een mooie snoek Ik vind het jammer van snoeken dat ze vaak direct bloeden maarja daar is niks aan te doen weet niet op welke manier jij snoek vangt,maar bloedden doen ze echt NIET standaard dus daar valt ZEKER wat aan te doen................ Bewerkt door de gebruiker donderdag 15 december 2011 13:43:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
diesel schreef:PascalP schreef:mooi filmje en een mooie snoek Ik vind het jammer van snoeken dat ze vaak direct bloeden maarja daar is niks aan te doen weet niet op welke manier jij snoek vangt,maar bloedden doen ze echt NIET standaard dus daar valt ZEKER wat aan te doen................ komt meestal door dat snoeken het aas diep hebben geslikt en daar door gaan bloeden als hij mooi is gehaakt bloed hij niet |
|
|
|
|
|
ik vis altijd met pluggen en daar zitten meestal 2 dreggen aan. maar het ligt er ook aan ja waar je ze haakt ik weet niet waarom maar waar ik vis zitten de pluggen er meestal wat dieper in en bloeden daarom wat vaker. het is idd. niet altijd ps. Diesel ik ga altijd goed met de vissen om, heb ook met het snoeken altijd een onthaakmat bij en doe er wel voorzicht mee hoor Bewerkt door de gebruiker donderdag 15 december 2011 22:52:40(UTC)
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:diesel schreef:komt meestal door dat snoeken het aas diep hebben geslikt dan wacht je te lang met aanslaan,of je gebruikt geen takeltje. ook gebeurd het nog te vaak dat de kieuwdekselgreep niet goed word toegepast en daardoor schade word aangericht.... |
groet erik |
|
|
|
|
PascalP schreef:ik vis altijd met pluggen en daar zitten meestal 2 dreggen aan. maar het ligt er ook aan ja waar je ze haakt ik weet niet waarom maar waar ik vis zitten de pluggen er meestal wat dieper in en bloeden daarom wat vaker. het is idd. niet altijd ps. Diesel ik ga altijd goed met de vissen om, heb ook met het snoeken altijd een onthaakmat bij en doe er wel voorzicht mee hoor dat je goed omgaat met je gevangen vissen daar twijfel ik geen moment aan. was het alleen niet eens met je uitspraak dat snoeken altijd wel bloeden,en dat er niets aan te doen is. want da is nie zo wat je zelf bv al kan doen om dit soort problemen met je kunstaas te voorkomen is de dreggen vervangen naar een paar maatjes kleiner. de standaard dreggen zijn qua grote nogal overdreven. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 december 2011 11:36:24(UTC)
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.