logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
elmi  
#1 Gepost : dinsdag 13 december 2011 19:20:35(UTC)
elmi

Nieuwe uitzetting

Ben van belgie,
en heb me net een voerboot aangeschaft,
kan iemand me de nodige info geven over waar wel gevist mag worden met een voerboot op waters voor een staatsvisvergunning?

alvast bedankt (drillen)
Sponsor
chiele  
#2 Gepost : dinsdag 13 december 2011 20:09:48(UTC)
chiele

45 ponder

op elk staatswater als je een visvergunning hebt.
heb er eens een mailtje voor gestuurd naar de visserijcommissie en zij zeggen dat gebruik maken van een voerboot wordt gezien als voeren, wat altijd mag (denk zelfs zonder vergunning, maar ben hierover niet zeker)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
elmi  
#3 Gepost : donderdag 15 december 2011 18:18:55(UTC)
elmi

Nieuwe uitzetting

ik lees veel dat het op sommige plaatsen verboden is, maar elke persoon zegt wel iets anders en ben gwn niet zeker meer.
alvast bedankt!
chiele  
#4 Gepost : donderdag 15 december 2011 21:40:37(UTC)
chiele

45 ponder

elmi schreef:
ik lees veel dat het op sommige plaatsen verboden is, maar elke persoon zegt wel iets anders en ben gwn niet zeker meer.
alvast bedankt!

als je niet zeker bent kan je altijd een mailtje sturen naar de visserijcomissie Knipoog
dan bewijzen ze hun nut ook eens Breede lach hier zie ik alleszins niet veel activiteit van hen...
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
SnowMan  
#5 Gepost : zaterdag 17 december 2011 10:12:30(UTC)
SnowMan

15 ponder

Volgens mij mag je een tele-bootje zeker niet gebruiken op het meer ven Schulen.
Een roeiboot mag er wel, maar je moet dan een speciale vergunning aanvragen aan de gemeente voor 1, 2, of 5 jaar lang.
karperke1  
#6 Gepost : zaterdag 24 december 2011 19:01:55(UTC)
karperke1

Nieuwe uitzetting

je moet uitkijken of er geen plaatselijke reglementen van toepassing zijn, of een politiereglement.
normaal moet dit dan wel ergens vermeld staan zodat je dat kan zien en je dan ook weet of je er wel of ni je voerboot mag gebruiken.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.