CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zoals voorgesteld door Roy Oostindien en DannyAlmelo vind je hier een het topic. Heb jij een mobieltje met internet dan kun je ons hier op de hoogte houden van wat er speelt. Veel plezier en dat we maar veel positieve / leuke verhalen live vanaf het water mogen M.v.g. Erwin Bewerkt door de gebruiker woensdag 14 december 2011 21:13:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
mmm... zal nu weinig komen te staan, meeste zijn nu een beetje aant stoppen, maar des al niet te min, leuk topic ! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klopt helemaal. Zal aankomende weken minder geplaatst worden maar dat komt wel wanneer het voorjaar aanbreekt
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Dan stromen de berichten van de voorjaars buffels binnen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
lukt zelfs met mn samsung genoa |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Ga zeker posten als ik wat vang maw zal weinig posten hahaha
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nou ik heb nieuws......... ik ga as weekend geheel tegen me princiepe's in vissen haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
goed gedaan erwin! trouwens ook een leuk idee roy! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Er zal inderdaad in de winterperiode weinig tot niets gepost worden, omdat er veel minder gepost wordt. Hopelijk zal het in voorjaar wat harder gaan. Ik denk/hoop dat dit een leuk topic kan worden en kijk dan ook met smart uit naar de eerste posts! TOch wil ik nog wel 1 ding er bij zeggen qua informatie. Mocht je eventueel van plan zijn live te posten, geef dat dan een paar dagen van te voren aan. Zo weet je ook zeker dat mensen het evt. volgen. Hetzelfde als de crew-members een tijd van te voren aangeven wanneer ze voor de cam gaan vissen. Maakt het denk ik ook wat overzichtelijker. We merken vanzelf wel hoe het gaat en aanpassingen zijn altijd mogelijk. Groetjes! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Lodewijk schreef:nou ik heb nieuws......... ik ga as weekend geheel tegen me princiepe's in vissen haha wauw lodewijk lees ik dat nu echt goed?? haha |
|
|
|
|
|
dat lees je indd goed haha vrijdag eerst naar de laatste thuis wedstrijd van zwolle voor de winterstop en daarna als ik op tijd wakker ben lekker hengelen! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
En jij bent dus de eerste die ons via het topic op de hoogte gaat brengen?
|
|
|
|
|
uhhh denk het?? haha is het trouwens ook niet leuk dat je een foto in het forum kan uploaden met je mobiel? dan is het echt echt live haha |
|
|
|
|
Dat zou natuurlijk kunnen, wanneer je hem upload via bijvoorbeeld twitter. De link kun je tussen de image tags plaatsen. Als het goed is verschijnt hij dan op het forum.
|
|
|
|
|
ja joh?? is ff proberen straks |
|
|
|
|
Mij is het net gelukt met een iPhone. Foto op bijvoorbeeld twitter zetten. Foto openen in twitter en de link kopiëren. Op het forum plakken tussen imagetags en hij doet het. Zie hieronder [img]http://twitpic.com/show/iphone/7t9zwa[/img]
|
|
|
|
|
nieuwe visboot erwin?? haha ik ga het vanavond is ff proberen. heb de accu nagenoeg leeg |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Lodewijk schreef:dat lees je indd goed haha vrijdag eerst naar de laatste thuis wedstrijd van zwolle voor de winterstop en daarna als ik op tijd wakker ben lekker hengelen! nou nou.. ben benieuwd |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Erwin schreef:En jij bent dus de eerste die ons via het topic op de hoogte gaat brengen? ow mannen ik dacht dat hier serieuze beren doorbikkelden ???? haha ik ga ervoor vrijdag en zaterdag hopelijk (vissen) (drillen) |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.