10 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 61
|
Vorig jaar oktober. Nog lekker een nachtje pakken in de polder met mijn zoon.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Mooie foto! Molentje lijkt wel erg klein, maar kan aan mij liggen |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
voor het poldervissen heb je niet direct een bigpit nodig hoor met zo'n klein molentje kan je prima aan de slag! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Ik vis nooit met big pit, maar hij lijkt wel erg klein hoor |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
floriskouters schreef:Skippymagic schreef:(dn filter/grijs verloopfilter/spiegelreflex camera/statief/en vroeg uit je bed) 2uur voor zonsopkomst lange sluitertijd +1min en langer met bovenstaande dan krijg je al snel bijzondere kleuren. moet je eens met een reidende auto proberen ( achterkant is mooier) dat brengt ook hele mooi plaatjes. Ik begrijp wat je bedoelt. Nu het toch snel donker wordt kan ik dat wel een gaan doen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hier een paar polder kiekjes van mijn kant team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 61
|
Jasperbuth schreef:Mooie foto! Molentje lijkt wel erg klein, maar kan aan mij liggen Is idd een heel klein molentje. Deze zit daarom op zijn ultra light spinhengeltje. Even een karperstok eruit en dan kan er nog even met kunstaas gevist worden voor het donker wordt.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ziet er mooi uit jos dat woodslake |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Mooie fotos hoor. Maar wat is het nut om je hengels zo ver het water in te zetten.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-11-2011(UTC) Berichten: 7
|
[img]https://partyflock.nl/album/305045/all/3848719.html[/img] Frankrijk begin Maart...
[img]https://partyflock.nl/album/305045/all/3848719.html[/img] Frankrijk begin September...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gertje het gaat steeds fout he. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
mooie foto's! heb je een pmmtje gestuurd mbt je foto's.(vissen) |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
de foto met hengels in het water kon niet anders het is afgelopen januari met extreem hoge waterstand op ons thuis water de hengels staan op de rand van de oorspronkelijke vijver de steiger (die we zelf hebben gemaakt en gelegd en weer opgeruimd)is om over een sloot te kunnen van 1,5 mtr diep er staat daar ruim 60 cm water waar normaal je tent en auto kan staan maar we wilden er toch vissen vandaar de hengels zover in het water. erik ik stuur je morgen een pm met alle info die ik heb over woodslake dat is trouwwens de eerste foto Bewerkt door de gebruiker woensdag 7 december 2011 20:56:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
JeroenD heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zie genoeg mooie visstekken!! Mooie foto's mannen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooie foto's Fo11. Volgens mij heb ik daar aardig in de buurt gewoond. Prachtig water!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.