CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Reviews
»
Nash Indulgence Air-Lite SS4 Emperor double bedchair review
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Ed Skillz
Dit filmpje van je loopt hier al waar we al een tijdje over de stretcher hebben, maar weer leuk gedaan Ed. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
|
Dat wist ik niet Jowan hahahahaha, geen probleem |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
weer een mooie review ed! mag ik vragen welke camera je gebruikt voor je reviews? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
met een groothoeklens neem? want het viel me op tijdens de review dat de verhoudingen van de stretcher tov jou niet altijd hetzelfde leek ik vraag het maar omdat ik eens kijk hoe ruim lenzen filmen/fotograferen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vind er wel veel luxe aan, zoals kussen,matras en slaapzak wat je erbij krijgt voor die prijs. Denk dat hij net in mijn Chub Cyfish+ MK2 - 2 Man [ast..... grootste voordeel wat ik vind is dat de slaapzak aan de stretcher vast zit.... Ben alleen benieuwd of je hem zo kant en klaar ingeklapt mee kan nemen naar de waterkant.... Bewerkt door de gebruiker vrijdag 9 december 2011 22:48:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Ja groot hoek lens inderdaad chiele. Nee steef je kunt hem helaas niet zo inklappen met alles er op daarvoor is de slaapzak en het matras te dik. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 10 december 2011 01:08:17(UTC)
|
|
|
|
|
zal maar eens ontopic gaan vind hem eigenlijk een beetje overdreven... naar ik heb begrepen is hij net te klein voor 2 vissers, en is er nu echt zon vraag naar een 2persoons stretcher? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 10 december 2011 00:37:04(UTC)
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
leuk revieuwtje maare 1 maatje te groot voor mij |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb 1 slag kleiner namelijk de wideboy heerlijke stretcher |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Jammer ed,was wel makkelijk geweest en veel sneller........ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Leuk en duidelijk filmpje Ed!! Wat een stijlvolle inrichting trouwens!! Lekker Oosters
|
|
|
|
|
Bedankt Erwin |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Hmm ziet er wel leuk uit! Je lijkt wel een reus in een kabouterhuisje trouwens..
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Erwin schreef:Leuk en duidelijk filmpje Ed!! Wat een stijlvolle inrichting trouwens!! Lekker Oosters zo warm is het daar ook gigglesmil weer een nette review ed |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Reviews
»
Nash Indulgence Air-Lite SS4 Emperor double bedchair review
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.