|
Voor het gebruik van...
|
8
|
|
|
Tegen het gebruik van...
|
11
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Dat is mooi dat hier over gesproken word. Ik ben mijn naam echt zat. ACT2010(AlmelosCarpTeam) vond ik toen leuk, maar is er nooit van gekomen en dus een hele domme nickname. Zou je hem evt. kunnen aanpassen Erwin? Dat zou ik erg kunnen waarderen plus het feit dat het makkelijker is voor de medemens! En hoef ik dan dus ook niet elke keer Groetjes Danny te zeggen(haha)! Alvast bedankt! Groetjes Danny(Alweer) |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mijn nickname is Tim_Ellerman..
Eigenlijk heet ik Frits Willem van ballensteijn.:-" just_cuz_1
Nee een echte naam is wat makkelijker communiceren.. Heb ik persoonlijk liever maar is ieder zijn keus. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Davey Remmig schreef:Mark T schreef:Wat is er op tegen......... Je heet Henk en je komt uit Haarlem, logische combi toch. Er zijn er ook bij die een nickname gebruiken en in de handtekening onder elk bericht hun echte naam zetten. Mark T ---------------------------------Mark Trommel wie dan? Diesel --> Erik Carppassion --> Patrick |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Mark T schreef:Davey Remmig schreef:Mark T schreef:Wat is er op tegen......... Je heet Henk en je komt uit Haarlem, logische combi toch. Er zijn er ook bij die een nickname gebruiken en in de handtekening onder elk bericht hun echte naam zetten. Mark T ---------------------------------Mark Trommel wie dan? Diesel --> Erik Carppassion --> Patrick Persoonlijk heb ik geen problemen met iemand die een nickname heeft. Zolang het maar niet kwetsend voor een ander is. Ik heb zelf de naam van een van mn honden gebruikt,die me naar aan het hart staat. minne mati diesel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Wat een geweldige Bodeaux Dog Erik. Zelf ben ik helemaal boxerfan, vandaar dat ik op vele andere fora de Nickname "boxer" gebruik |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ diesel die laatste foto geweldig.. tantrumsmi tantrumsmi tantrumsmi Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 december 2011 15:53:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Iedereen mag mijn naam weten, boeit me niks! en idd wat al eerder gezegd is, je hoeft alleen maar iemands woonplaats en naam te weten en je kan alles over hem opzoeken (hyves, facebook, twitter etc.) Daarom kom ik ook uit maaskantje |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zo lang er geen misbruik van een nickname wordt gebruikt heb ik er niks op tegen maar weet wel liever met wie ik communiceer.
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ ACT2010: stuur erwin even een PM en hij zal je nickname wel kunnen aanpassen.
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de uitkomst van mijn vraag, er is niet echt een meerderheid voorstanders maar de tegenstanders willen liever je bij naam kennen om dat dat prettiger praten is, Wat me wel opvalt is dat de nickname dragers ( volgens de plaatsnaam veel Belgen, maar ik kan het mis hebben ) de grote afwezigen waren in dit topic, en een enkeling zelfs hun nickname willen veranderen. Dus samenvattend hier is een nick gelukkig niet verboden maar stelt men het wel op prijs als je voornaam bekent is om je persoonlijk te kunnen aanspreken. Dank aan allen die hier aan mee wilden doen en voor hun bijdragen.
Mvg.Henk.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie gesproken Henk en hier laten we het ook bij! Ik ben blij dat een ieder van jullie nu weet hoe wij er tegenover staan!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.