CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
de anti schetenlucht onderbroek
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Kwam dit tegen in de AD, de oplossing voor als je een scheet hebt gelaten en niet wilt stinken. Speciale 'anti-scheten-slip' gaat vieze geurtjes tegen Sinds kort op de markt: een speciale mannenslip die vieze geurtjes vangt en neutraliseert. Het geheim van de zogenaamde 'anti-scheten-slip' zou de speciale nanotex-stof zijn. 'Pas in de wasmachine was je de geurtjes weg', schrijft honneponnen.nl, de webshop die de slip in het assortiment heeft. 'Ideaal voor mannen die zittend werk doen of juist veel aan het sporten zijn.' steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hahahaaa waarom zou je een scheet laten als je hem toch niet kan ruiken, zonde van de moeite. Zit nu met een vraag, HOOR je ze nog wel? Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 november 2011 20:34:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
kijk die ga ik me maatje op het werk kado doen! vieze bunzing dat ie is whehehe
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
een scheet moet stinken zo onderscheiden we de mannen van de rest |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
hoe moet ik dan mn innelijke gevoelens delen? Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 november 2011 22:01:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Zo is de lol er gauw af...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Maar de lucht kan wel ontsnappen..? Of blaast dat ding dan langzaam op... Lullig als je Chinees hebt gegeten. Een 'gat' in de markt zeg ik
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
en wat voor lucht ruik je als je hem s'avonds naar beneden doet |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Denk dat dat ruikt als een volle beerput Davey! hahaha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Davey Remmig schreef:en wat voor lucht ruik je als je hem s'avonds naar beneden doet ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dit echt wil weten |
groet erik |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Whaha, leuke reacties scheten laten is toch juist mannelijk ? |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
diesel schreef:Davey Remmig schreef:en wat voor lucht ruik je als je hem s'avonds naar beneden doet ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dit echt wil weten nee wil ik eik ook niet |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
scheten moeten ruiken toch? anders is de lol eraf! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Nanotex-stof..... let op, dat woordje gaat de aanstaande jaren steeds meer gebruikt worden. Heeft misschien het zelfde effect op consumenten als "hengels waar materialen uit de ruimtevaart industrie in verwerkt zijn". Wanneer de nano technology hierin gebruikt is heeft dat alleen te maken met vocht opname en niets met geur. Deze techniek zou wel eens heel prettig kunnen worden wanneer deze in tenten en shelters toegepast gaat worden. Werkelijk 100% waterdicht en toch zeer goed ademend..... nog even? wachten. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
en gelijk 1000 euro voor een tent betalen...... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Heerlijk om 's avonds in bed een dikke scheet te laten en dan ff je kop onder de dekens te steken. Als klap op de vuurpijl ff met de dekens wapperen zodat de vrouw er ook wat aan heeft:-" |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
Mark T schreef:Heerlijk om 's avonds in bed een dikke scheet te laten en dan ff je kop onder de dekens te steken. Als klap op de vuurpijl ff met de dekens wapperen zodat de vrouw er ook wat aan heeft:-" gigglesmil gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:en gelijk 1000 euro voor een tent betalen...... Nee Lodewijk, wel realistisch blijven ik denk €999,99 |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Lodewijk schreef:en gelijk 1000 euro voor een tent betalen...... Als dat al zo is.... maar jij zal het weten.... zullen er zeer zeker mensen die dat ervoor over hebben. Er zijn uiteindelijk ook consumeneten voor: 1 een onderbroek van €40.- 2 tenten van 500/600 en 700.- en die worden ook zat verkocht 3 een Karsten tent Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
zullen vast wel mensen voor zijn! mij niet gezien maar even serieus, wij hebben ook producten op basis van nano-technologie inderdaad super spul! en zal inderdaad nog wel komen als tent doek, alleen ben er ook bang voor dat dat heel duur gaat worden! |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
de anti schetenlucht onderbroek
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.