|
2 delkims
|
18
|
|
|
3 soul beetmelders + ontvanger
|
4
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik heb om precies hetzelfde getwijfeld! Gewoon delkims nemen! zijn perfecte dingen die niet kapot gaan (als je er normaal mee doet) ik zeg niet dat soul slecht is, maar waarschijnlijk komt het 75% delkim 25% soul |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
dat is ook mijn verwachting 75% stemt voor delkim |
|
|
|
|
|
Miss nog wel meer Maar vis je altijd met 2 of met 3 hengels ? |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
@ NOotdorp Vind je de atts niks? Ben er zelf erg tevreden over. Delkims heb ik gehad en niks dan lof echter zou een nieuw modelletje niet verkeerd zijn vind ze wat ouderwets groot ogen. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
We hebben het hier over 2 totaal verschillende prijsklasses. Vergelijken is dus niet eerlijk en de keuze heeft gewoon te maken met wat je er voor wil en kan uitgeven. Overigens, wanneer het over de prijs gaat, het Soul set weet ik wel goedkoper te vinden Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Jasperbuth schreef:Miss nog wel meer Maar vis je altijd met 2 of met 3 hengels ? altijd met 2 |
|
|
|
|
|
Erwin Krijgsman schreef:We hebben het hier over 2 totaal verschillende prijsklasses. Vergelijken is dus niet eerlijk en de keuze heeft gewoon te maken met wat je er voor wil en kan uitgeven. Overigens, wanneer het over de prijs gaat, het Soul set weet ik wel goedkoper te vinden Mvg Erwin ik wil rond de 200 max uitgeven |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik vind het nadeel van de delkims dat ze van die.lage oortjes hebben. En omdat ik altijd met.een.hoek van 90 graden.vis is dat.niet heel handig. Maar ze zijn wel mooi.die.delkims.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Ik vind het nadeel van de delkims dat ze van die.lage oortjes hebben. En omdat ik altijd met.een.hoek van 90 graden.vis is dat.niet heel handig. Maar ze zijn wel mooi.die.delkims. Snag ears? En nootdorp, ik zou dan gewoon 2 delkims kopen ! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 november 2011 19:25:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
floriskouters schreef:Ik vind het nadeel van de delkims dat ze van die.lage oortjes hebben. En omdat ik altijd met.een.hoek van 90 graden.vis is dat.niet heel handig. Maar ze zijn wel mooi.die.delkims. ik vis meestal recht voor me maar soms ook 10 meter naast me net onder de kant maar dan staat me slip altijd helemaal open, nog nooit gehad dat me hengel ging vliegen maar nu heb ik kut piepers ze geven pas na 3cm een piep en ik wil juist piepers dat als het wind stil is dat ik elke mm een piep krijg |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
delkims |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
@jasperbuth ja dat is ook een optie. zijn trouwens heel mooi die bijpassende van delkim. in een mooie zwarte kleur. doordat ik 2 meter voor me hengeltop uit vis wil ik ook niet van die bling bling dingen hebben. dus ben maar voor de foxjes gegaan.
@nootdorp. dan zou ik zoizo voor de delkim gaan. zijn op verschillende gevoeligheidsstanden in te stellen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
floriskouters schreef:Ik vind het nadeel van de delkims dat ze van die.lage oortjes hebben. En omdat ik altijd met.een.hoek van 90 graden.vis is dat.niet heel handig. Maar ze zijn wel mooi.die.delkims. 90 graden ? Verklaar je nader |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
carppassion schreef:floriskouters schreef:Ik vind het nadeel van de delkims dat ze van die.lage oortjes hebben. En omdat ik altijd met.een.hoek van 90 graden.vis is dat.niet heel handig. Maar ze zijn wel mooi.die.delkims. 90 graden ? Verklaar je nader nou gewoon net zoals je vist met een feeder haaks op je hengel in deze hoek Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 november 2011 20:14:24(UTC)
|
|
|
|
|
Ik heb altijd mn hengels ineen h oek van 90°, ten opzichte van mijn lijn. en doordat ik maar 2 meter uit de kant vis trekt de vis de hengel er makkelijk.uit. Heb 1 keer eeb dubbel run gehad. En was toen.met de 1e vis aan het drillen en de 2e ging maar door. Die hengel zat alleen nog maar vast achtee de rodlock. Sindsdien geen lage piepers meer.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hmmm Nog nooit echt een snoeiharde run gehad? De lijn snijd zo in de pieper Maat van me heeft het wel eens gehad Beter is dat je je hengels wat verzet 45 graden ipv 90 graden Is maar een tip he Owh ja ik heb op soul gestemd heb je altijd een reserve heb delkims gehad maar de terugzakkers worden niet zo goed geregistreerd(bij mij dan ) En een keer een vernieuwing van het uiterlijk zou ook geen kwaad kunnen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 november 2011 20:37:27(UTC)
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Als het.mogenlijk is zet ik ze het liefst rechf.met de oever mee. Maar dit is niet altijd mogenlijk door riet enz
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Ik zou voor delkim gaan maar dan wel de txi plus want dan kun je nog altijd een sounderbox erbij kopen als je dat wil ben er zelf ook erg tevreden over want heb ze dit jaar ook pas gekocht maar ik heb nog nooit last gehad dat ze over de oortjes schoten en heb ook soms volle runs gehad maar dan wel niet zo dicht langs de kant Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 november 2011 20:48:36(UTC)
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.