CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging vissen en nam niet mee terug...
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Gijs van de Groep schreef: Dat is niet vergeten dat doen we expres |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Ik raak mn boilie naalden altijd kwijt. Heb er daarom nu ook wel een stuk of 5, want om weer terug te gaan omdat je de bol niet op de hair krijgt is niet fijn. |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-10-2011(UTC) Berichten: 20
|
haha dat heb ik ook wel een paar x gehad maar met een grote haak en een beetje kutten krijg k de bol er wel op Zooovaaak mijn beetmelders met het eraf draaien in het water late pleuren.. Lang leve de knuckleheads heb ik ook echt om deze reden
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
jvs schreef:ik heb dit jaar een shimano 4500usa gevonden aan de waterkant (vissen) dan vraag ik me toch af hoe je dat ding kwijtraakt?? die zit toch normaalgesproken aan je hengel.:-" |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
luuk412 schreef:jvs schreef:ik heb dit jaar een shimano 4500usa gevonden aan de waterkant (vissen) dan vraag ik me toch af hoe je dat ding kwijtraakt?? die zit toch normaalgesproken aan je hengel.:-" ik ken zat mensen die elke keer hun hengel helemaal afbreken,omdat ze geen foudraal hebben waar geen molens in passen. ik vind het niet erg,ben een molen rijker,en had er al 2 |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
@ jvs dat i zeker wel een mooie vondst hoor ik hep een keer een weegzak gevonden en voor de rest dobbertjes en plugjes enzzooo |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik heb ook wel eens een paar dobbertjes gevonden en een onhaakingstang. ook een snoeknet zonder steel. en 2 weken later vond ik de steel! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging vissen en nam niet mee terug...
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.