50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Vraagje Ik kijk regelmatig op de site wat ze nu weer eens te zeiken hebben Maar de laatste tijd kom je er bijna niet meer op Of het duurt een eewigheid dat de site geladen is
Meer mensen last van? Heb het geprobeerd met IE firefox en chrome |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Site laad langzaam, en heb firefox & chroom maar ook een appel en dat is Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 november 2011 19:44:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Net als de layout zal de server ook wel uit 1960 stammen , tis inderdaad sloom
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Vraagje Ik kijk regelmatig op de site wat ze nu weer eens te zeiken hebben Maar de laatste tijd kom je er bijna niet meer op Of het duurt een eewigheid dat de site geladen is
Meer mensen last van? Heb het geprobeerd met IE firefox en chrome Firefox 8. Site is niet erg snel,maar vergelijkbaar met CF. Maar probeer eens: Windows toets (ergens links onder op je toetsenbord) + de letter R type ==> %temp% Druk op Enter CTRL-toets plus de letter A Dan ==> SHIFT + delete toets Kies dan Ja (om alles te verwijderen) na even krijg je een melding dat niet alles verwijderd kan worden. Je kunt dan op Annuleren klikken. Hiermee is je tijdelijke bestanden map leeg. Sluit alle browser vensters en start daarna je browser weer. Het zou beter kunnen zijn (maar hoeft niet perse ; schade doet het in ieder geval niet) Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 november 2011 21:05:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Geen verschil Is gelukkig niet het einde van de wereld
Zou anders zijn als CF er uit ligt |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Ron van Houtum schreef:Geen verschil Is gelukkig niet het einde van de wereld
Zou anders zijn als CF er uit ligt haha slijmbal |
|
|
|
|
|
Hehehe Kwo laad bij mij helemaal niet meer De server op www.karperwereld.nl doet er te lang over om te antwoorden. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Hehehe Kwo laad bij mij helemaal niet meer De server op www.karperwereld.nl doet er te lang over om te antwoorden. Zouden al die zeikerds dan eindelijk een virusje opgelopen hebben |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
sneller internet nodig dan ron,
bij mij staat alles er in 3 secs ofzo |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Dat zijn inderdaad mooie snelheden. Ik heb trouwens ook geen snelheids problemen op het board. Misschien iets verkeerds gezegt op het board Ron???? |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Op mijn gsm geprobeerd via wifi alle sites geen probleem behalve carpboard Maar doe ik het via mobiel internet doet die het wel |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Misschien helpt het als je jouw cash even leegt.... misschien een probleem met cookies?
Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Vindt het sowieso een waardeloos forum/ Open een willekeurig topic en ze lopen elkaar af te zeiken.
Geef mij maar CF!!! |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
nope erwin is het ook niet Kan toch niet aan de router liggen? moet de rest toch ook problemen geven? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mark T schreef:Vindt het sowieso een waardeloos forum/ Open een willekeurig topic en ze lopen elkaar af te zeiken.
Geef mij maar CF!!! Om nou niet te af te geven over andere karpersite's, ik voel me hier ook op de goede plek. Hoewel ik toch bekende namen van hier op de anderen tegenkom, inkluus mijzelf. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 november 2011 19:11:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Erwin schreef:Misschien helpt het als je jouw cash even leegt.... misschien een probleem met cookies?
Gr. Erwin De cache is al geleegd (zie mijn tip). Cookies verwijderen wil soms ook helpen i.d.d.
|
|
|
|
|
echt ik ben wel thuis in pc's maar dit is voor mij ook compleet nieuw router de firewal uitgezet nat uitgeschakeld maar niets hielp
morgen eens zonder de router proberen
laptop laad hem ook niet |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.