CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Mededelingen
»
Uitzetting van spiegelkarper in Lelystad
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 3
|
Uitzetting van spiegelkarper in Lelystad. De voorlopige datum van de eerste uitzetting is: zaterdag 10 december 2011 om 13:00 uur (onder voorbehoud) Dit moet dus nog bevestigd worden en is zoals eerder vermeld afhankelijk van de leverancier en de temperatuur. Karpercommissie HSVL/D Spiegelkarperproject Hoge-Lage Vaart oostelijk flevoland Kijk voor de definitieve datum en tijd op > http://www.visstadlelystad.nl (karper)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
volgens mij is dat niet de eerste keer in lelystad.
hebben ze daar jaren geleden ook al niet een bak karper uitgeZet? |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
het is overal 10-12-11 karperuitzet tijd heb ik het idee TK is ook aan de beurt op die dag
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
sander Janssen vd laak schreef:het is overal 10-12-11 karperuitzet tijd heb ik het idee TK is ook aan de beurt op die dag Vaak zal een leverancier meerdere locaties op een dag bezoeken
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Frank Avezaat schreef:sander Janssen vd laak schreef:het is overal 10-12-11 karperuitzet tijd heb ik het idee TK is ook aan de beurt op die dag Vaak zal een leverancier meerdere locaties op een dag bezoeken als er vis word besteld wel ja en vergeet niet,de vis word duur betaald |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Mededelingen
»
Uitzetting van spiegelkarper in Lelystad
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.