CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging vissen en nam niet mee terug...
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
We melden van (bijna) alles wat er gekocht is maar niemand meld ooit eens wat hij aan de waterkant heeft laten liggen: Om gelijk maar van wal te steken: Voor 2 weken geleden mijn schepnet laten staan bij Ruimzicht Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 november 2011 01:19:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik heb me schepnet ook al laten leggen aan de waterkant en me zak met tent haringen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Onthaakmat, weegzak, bewaarzak zat allemaal in mijn opgerolde onthaakmat Kwam thuis en zag dat ik het had laten liggen, als de brandweer terug naar het water. Ongeveer 20 minuten rijden normaal dik half uur :-" . Vlakbij de parkeerplaats aangekomen zag ik er een man meelopen de bewuste persoon meteen aangesproken en kreeg ik netjes mijn spullen terug . Hij vond het vreemd dat iemand het had laten liggen. Heb wel diverse spullen gevonden aan de waterkant van klein tot groot.
|
|
|
|
5 ponder Je bent lid sinds:: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
helaas een keertje me rodpod vergeten, was nog terug gegaan maar was weg.
Raarste wat ik wel ooit een keertje gevonden heb is een fuik met veel paling erin (vissen) |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Ik vergeet nooit spullen, ik kijk altijd echt 2,3 keer om me heen totdat ik zeker weet dat ik alles heb. Want ik word echt helemaal gek bij de gedachte dat wanneer ik naar huis rijd en zit te twijfelen of ik alles heb. Haha. Maar wel een leuk topic! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb een keer mijn hele karperuitrusting laten staan,maar daar had ik een reden voor s'morgens om 10 uur naar het water terug gereden,en alles stond er nog. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Op een keer wat stormpaaltjes na nog niet eerder wat vergeten (afkloppen...). Heb wel een keer een schoonmoeder gehad die na het uitladen van haar jeep i.p.v. naar voren naar achteren reed. Zo over mijn hele uitrusting heen. En een beetje jeep kan dat wel. Hengels, molens enz. allemaal kaduuk.... Was na dat geintje mijn ex schoonmoeder
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Haha leuk zo'n vrouw... heb volgens mij ook nooit iets noemenswaardigs laten liggen,vergeet eerder m'n eigen P*k dan dat ik slordig met m'n visspullen omga denk ik |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
nee heb ook nog nooit wat laten liggen maatje kwam wel eens terug met een setje fox swingers
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ik dacht dat ik de enige was maar het blijkt dat ik me niet hoef te schamen. Schepnetsteel meerdere malen Deel van de barrow meerdere malen Hangers Haringen Soms lag het er nog en soms moest ik iets nieuws kopen. Vervelend maar soms ook leuk! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Kan me niet herinneren ooit iets te hebben laten liggen. ben wel kwijt geraakt door dat het in het water viel. Ik heb meer gevonden langs de kant zoals 2x onthaakmat,boilynaalden, loodjes, steunen, schepnet en een keer een spinhengel met molentje. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 november 2011 19:30:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Erwin schreef:Op een keer wat stormpaaltjes na nog niet eerder wat vergeten (afkloppen...). Heb wel een keer een schoonmoeder gehad die na het uitladen van haar jeep i.p.v. naar voren naar achteren reed. Zo over mijn hele uitrusting heen. En een beetje jeep kan dat wel. Hengels, molens enz. allemaal kaduuk.... Was na dat geintje mijn ex schoonmoeder Afscheidscadeau? ;-)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Er wordt veel vergeten. Wat ik al niet gevonden heb dit jaar al. Veel montages incl. lood en een RVS bankstick. Maar ook kilometers lijn (ik vermoed overigens dat dit niet per ongeluk vergeten is... )
Zelf een paar weken terug, toen het nog steeds warm was, mijn bak met maden en een bak met wormen vergeten. Stond onder de auto in de schaduw. Niet meer teruggezien 2 weken later.
Verder vergeet ik nooit wat. Hou het keurig bij elkaar tijdens het vissen en loop altijd een rondje op de plek.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb dit jaar een shimano 4500usa gevonden aan de waterkant (vissen) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik ben nog nooit wat een keer vergeten! Kijk alles 2x na! Maatje van me wel een keer zijn steunen laten staan, stonden er 2 dagen later wel nog gewoon! Ik heb een keer tijdens het voorvoeren een dam rodpod gevonden, maar die is netjes terug gegaan naar de eigenaar |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Ik geloof dat ik ook meer gevonden heb dan kwijt geraakt ben. Wel eens een bolie naald of boor, maar groot spul nee, volgens mij niet.
mvg, |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Erwin schreef:Op een keer wat stormpaaltjes na nog niet eerder wat vergeten (afkloppen...). Heb wel een keer een schoonmoeder gehad die na het uitladen van haar jeep i.p.v. naar voren naar achteren reed. Zo over mijn hele uitrusting heen. En een beetje jeep kan dat wel. Hengels, molens enz. allemaal kaduuk.... Was na dat geintje mijn ex schoonmoeder Zie het al voor me, dat je 2 van die rode horentjes op je hoofd kreeg. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ACT2010 schreef:Ik vergeet nooit spullen, ik kijk altijd echt 2,3 keer om me heen totdat ik zeker weet dat ik alles heb. Want ik word echt helemaal gek bij de gedachte dat wanneer ik naar huis rijd en zit te twijfelen of ik alles heb. Haha. Maar wel een leuk topic! dat heb ik ook ik kijk alles na op me stek en als ik het idee heb dat ik iets ben vergeten ga ik thuis alles uitzoeken. vergeet wel altijd me haringen :-" heb er nu 40 bij me zodat ik altijd genoeg heb |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 37
|
Tijdens inladen m'n slaapzak vergeten mee te nemen (volgende dag foetsie), zat haringen kwijt geraakt, portomonnee vergeten op de stek (nadat ik overal was geweest voor oa bankpas, chipkaart, vispas, seizoenskaart) tog weer een week daarna gevonden tussen het riet op de stek.. heb ook vaak wat gevonden, oa onderlijntjes, lood en veel heeel veeel vuilnis en troep:s |
Vissen horen in het water.. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging vissen en nam niet mee terug...
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.