CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik heb m nog niet gezien. Heb je een link erwin. Blijf de xpod erg vraai vinden.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zie 1 groot verschil en dat is dat de 2de foto veel te donker is |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:zie 1 groot verschil en dat is dat de 2de foto veel te donker is ik ook niet mn bedoeling om de setup in de aandacht te brengen had hem mss beter op een ander topic met fotos geplaatst |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
1 draad gaat wat meer naar links dan de andere?? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
draaiknopjes van banksticks niet gelijk?? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Geen Delkims, Geen Daiwa SS'jes deronder, je schepnet op de foto, snagears met zo'n knobbeltje vanboven... dat hoort niet!, Dat zijn geen stokken van xxx euro (de xjes vul je zelf maar in), ..
komt dus niet in de buurt van Tarty, volgende keer beter!
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef:Geen Delkims, Geen Daiwa SS'jes deronder, je schepnet op de foto, snagears met zo'n knobbeltje vanboven... dat hoort niet!, Dat zijn geen stokken van xxx euro (de xjes vul je zelf maar in), ..
komt dus niet in de buurt van Tarty, volgende keer beter!
jammer :( en idd, ze waren 49,5 dacht ik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ben ik blij dat ik daar niet bij hoor |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Dat tarty gedoe |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
floriskouters schreef:Ik heb m nog niet gezien. Heb je een link erwin. Blijf de xpod erg vraai vinden. Alstu! Ziet er wel robuust uit he?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Die lijkt meer op de quattro!
En Chiele, je banksticks staan veeeulste hoog en zijn bovendien uitgeschoven. Dat is not done! Ow en Jorden, Delkims zijn niet tarty!
;-)
p.s. ik vind vooral die nieuwe fox molens mooi! (dus model 2012)
|
|
|
|
|
Andre schreef:En Chiele, je banksticks staan veeeulste hoog en zijn bovendien uitgeschoven. Dat is not done! Ow en Jorden, Delkims zijn niet tarty! Ah! uitgeschoven! was vergeten dat dat niet kon en delkims niet tarty??? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
idd, Delkim niet Tarty? heb jij de handleiding wel gelezen?! =o |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
@ erwin ziet er zeker fraai uit ,zal ook wel weer een hoop centen kosten.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
idd qauttro pod mooi kompakt maar mij veel te duur
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Jorden schreef:idd, Delkim niet Tarty? heb jij de handleiding wel gelezen?! =o Volgens mij zijn delkims niet echt tarty nee, maar wordt het min of meer door de vingers gezien. Delk's scoren iig wel beter op de tarty meter dan Fox! Maar beter zijn natuurlijk de steve neville's, nash ss, of att's! p.s. nog vergeten: Hengels moeten bij voorkeur natuurlijk ook full duplon zijn >.< Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 november 2011 15:27:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Mijn hengels zijn dus tarty |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
@erwin dat ziet er mooi uit! maar dat zal zeker aardig wat kosten! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
tarty ofniet ben heel blij met me set
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.