15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Post hier je foto's
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
ja ron zal er ook een paar opzetten Op weg naar men stek met zo'n uitzicht Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 november 2011 19:11:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Sjoerd Stins heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Sjoerd Stins schreef:ja ron zal er ook een paar opzetten Op weg naar men stek met zo'n uitzicht Mooie foto, maar... lag er geen ijs dan op je stek. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
JeroenD heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Sjoerd Stins schreef:ja ron zal er ook een paar opzetten Op weg naar men stek met zo'n uitzicht Mooie foto, maar... lag er geen ijs dan op je stek. Nee het is eerst een bos waar je doorheen moet en dan kom je uit op een kanaal prachtig water maar deze is genomen vorige winter
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
uiterwaarden.... frankrijk zwaan als je goed kijkt zie je het ijs....... achterste setje is van mij milliger....... ( oude setup ) |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Frankrijk, Oktober dit jaar. mike.l heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@Lodewijk Die eerste twee foto's van je, mooi hoor |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
|
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
Oranjekanaal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Frankrijk, ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:@Lodewijk Die eerste twee foto's van je, mooi hoor dankjewel man |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Afgelopen weekend. leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.