35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb 2 jaar geleden van me vader een kinderwagen gekregen maar deze kar was niet echt ideaal dus ben ik vandaag begonnen om een kar van aluminium te maken hier de foto's ze zijn een beetje wazig omdat ze van me telefoon zijn team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooi stukje werk kerel. dat je er maar veel plezier van mag hebben |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Ik doe het je niet na, knap werk man |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Mooi gemaakt maar ik zou je wel aanraden om er fietswielen op te zetten en geen skelter banden , heb ik namelijk met ook zon soort frame maar is toch wel erg zwaar trappen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
donders als ik daar toch een het materiaal en gereedschap voor had
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lassen is niet simpel, maar aluminium lassen is helemaal niet simpel, ziet er goed uit, laat tzt het eindresultaat ook ff zien. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
netjes gedaan
hoe is het eigenlijk afgelopen met die boot die je aan het bouwen was? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
ooja het bootverhaal :-" hij was te zwaar en nu heb ik een romp gekocht een alles overgezet ik hoef alleen een nieuwe regelaar te kopen en dan doet hij het |
|
|
|
|
|
Job Verweij schreef:Mooi gemaakt maar ik zou je wel aanraden om er fietswielen op te zetten en geen skelter banden , heb ik namelijk met ook zon soort frame maar is toch wel erg zwaar trappen ik heb 2 fietswielen van me oude kar volgensmij zijn het 16 inch wielen |
|
|
|
|
|
heef er hier iemand solid works?
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
ik heb al een studenten kit maar ik wou het vragen zodat iemand me ontwerp kan bekijken |
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:ik heb al een studenten kit maar ik wou het vragen zodat iemand me ontwerp kan bekijken O verkeerd begrepen. Nee helaas kan dus niets zien, |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ziet er strak uit! Ik heb geprobeerd mijn skelterkar om te bouwen, veel geprobeerd, maar niet gelukt Ik heb toch maar een kant en klare gekocht, en die bevalt me zeker! ik kan er alles makkelijk in kwijt, die doe ik door de kleine spulletje in de bak te doen, Dan me stretcher en stoel erop met de poten naar boven, poten uitschuiven en je alles erop doen! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
alles aan deze kar is zelf gemaakt de koppeling die te zien is op de foto heb ik ook gemaakt op cnc draaibank, hij past zo goed in elkaar dat als er zand tussen zit hij al moeilijk er uit gaat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Klopt het is een zware kar geworden maar wel heel stevig , ik hoef gelukkig ook niet heel ver te fietsen voor een nachtje dus dat scheelt
|
|
|
|
|
Job Verweij schreef:Klopt het is een zware kar geworden maar wel heel stevig , ik hoef gelukkig ook niet heel ver te fietsen voor een nachtje dus dat scheelt op dit moment weegt de kar zoals hij op de foto staat 4,9 kilo ik kan hem gewoon met 1 hand optillen |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.