30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Dit is zeer triest. En is ook niet in nl volgens mij. als je carp stomp bij youtube intikt krijg je nog ergere filmpjes. Zeer triest
|
|
|
|
|
Stelletje vieze honden, heb die filmpjes maar uitgezet, krijg er buikpuin van! Als ik ooit iemand een vis zie mishandelen, mishandel ik diegene! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Mhhh. Er is hier nogal eens een filmpje over verschenen op het forum.
Je kan er niet veel aan doen eh... laat ze maar doen daar zou ik zeggen!
Het is daar de gewoonte om dit te doen, hier is het pure taboe! In Polen zijn karpers een feestmaal, dat ga je hier natuurlijk ook niet terugvinden!
Iedere gemeenschap heeft zijn gewoonte's en verschillen... laat dit zo maar zijn!
PS: wat op het filmpje gebeurt, gebeurt ook alleen maar in Amerika! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
1. zon topics zijn er al verscheidene malen geweest 2. als er een teveel is aan karper snap ik hen volledig. karpers zijn in staat volledige ecosystemen om zeep te helpen als ze met te grote aantallen aanwezig zijn. dus moeten ze wel gedood worden, zoals in amerika het geval is. als het niet nodig is vindt ik dit ook geheel onbegrijpelijk |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik de meeste landen 'moeten' ze gedood worden wanneer je ze vangt. Sterker nog, je krijgt een vette print als je dat niet doet. Het is in veel landen namelijk een plaag. Wj kunnen dat niet voorstellen.... Glukkig maar....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
tjah amerika, hebben ze gewoon andere gewoontes en idd wat erwin zegt, soms ben je verplicht de gevangen karper meteen te doden.
maar kijk eens bij de sligro in de vriesvakken bij de vis, ligt ook gewoon karper tussen. hier in NL wordt dat ook gegeten door nederlanders, alleen op een zeer kleine schaal |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Erwin schreef:Ik de meeste landen 'moeten' ze gedood worden wanneer je ze vangt. Sterker nog, je krijgt een vette print als je dat niet doet. Het is in veel landen namelijk een plaag. Wj kunnen dat niet voorstellen.... Glukkig maar.... Dat ze gedood moeten worden is tot daar aan toe maar is daar dan geen humanere manier voor. Plus als je de reacties er op na leest praten ze over een non native species maar sorry mischien een beetje kort door de bocht maar volgens mij zijn er in dat zieke continent Amerika weinig inwoners "native" die schieten we toch ook niet met pijl en boog door hun harses. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Oh, dat wist ik niet, maar nog vind ik het onbegrijpelijk! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
dit soort filmpjes zijn zeer vaak verschenen hier op het forum als ik me niet vergis. om het net te houden kan dit topic beter verwijderd worden denk ik.
we zijn het er tot slot allemaal met mekaar eens toch? |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mee eens davey |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik zou het niet over mijn hard verkrijgen om een karper te doden. in amerika moeten ze het maar zelf weten |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
luuk412 schreef:ik zou het niet over mijn hard verkrijgen Nederlands talentje hier.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
floriskouters schreef:luuk412 schreef:ik zou het niet over mijn hard verkrijgen Nederlands talentje hier. mierenn**ker,je snapt toch wat hij bedoelt ofniet? |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.