25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo, Ik zit met een probleem, naja goed "probleem" is een groot woord. Graag wil ik graag met buzzerbars vissen, omdat ik dan veel flexibeler ben. Nu wil ik graag een setje van Matrix, omdat ik toch denk dat dit wel een goed merk is. Nu zit ik met hetgeen wat wil ik en wat is handig. Ik vis over het algemeen met 3 hengels. wat zal ik nu aanschaffen? goalpost opstelling |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Misschien komt het omdat de tweede foto niet werkt, (handig die smiley's soms...), maar ik begrijp je vraag niet. Of je met een enkele bankstick of goalpost buzzerbar moet gaan vissen? Je zou eventueel nog kunnen kijken naar iets van goalpost conversion. Als je bij het "vraag" forum kijkt, dan zie je nog een foto van mijn wychwood buzzers die zijn geconvert.
|
|
|
|
|
Voor de volledigheid dan nog maar even de foto's: met enkele bankstick Of als goalpost
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Goalpost is ten alle tijden veel stabieler en zou mijn voorkeur genieten
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Andre, mag ik weten wat voor merk banksticks en buzzerbars je hebt en hoe duur ze waren kan er zelf niet echt vinden voor 2 hengels |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
|
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
|
Spul is inderdaad van Wychwood. Banksticks zijn overigens de titanium versie. Leuk spul, de banksticks 'locken' niet super overigens, maar wel goed genoeg. Buzzerbars heb ik niets op aan te merken. Kwaliteit RVS oogt zeer degelijk (doet voor t oog niet onder voor de dure merken imo) Ik heb het overigens gekocht bij Hengelsport Vught.
Ik heb op de beurs in Assen 80 euro betaald voor 4 titanium banksticks en 2 buzzerbars. Wil er nog een setje 3 rod buzzerbars bij.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Andre,
Zijn die adaptors (schroefjes) die tussen je bankstick en je buzzerbar zitten van Matrix of van Wichwood?
|
The Baits |
|
|
|
|
Wychwood. Worden geleverd bij de buzzerbars. Het zijn schroefjes die in plaats komen van de stelschroefjes die er standaard opzitten. Lijken me wel dingen die je snel kwijtraakt, maar misschien zegt dat iets over mij...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Waarom een goalpost gebruiken als je met losse bankstick veel flexibeler bent ten opzichte van hoe je hengels richting je stek wijzen. Of is het puur voor het oog
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.