25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
18 juli 2011 laatste post. Die Fish-Inn gaat denk ik niet meer lukken dit jaar? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
haha denk het niet. Is gewoon een moeilijk probleem omdat iedereen verspreid woont... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Ik denk dat het wel meevalt aangezien Frankrijk verder weg is dan Zwolle (denk ik) |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Anne schreef:Ik denk dat het wel meevalt aangezien Frankrijk verder weg is dan Zwolle (denk ik) Iemand/meerder moet(en) er gewoon serieus werk voor maken wil dit slagen. het vergt heel wat voorbereiding! gr, Davey |
|
|
|
|
|
Davey Remmig schreef:Anne schreef:Ik denk dat het wel meevalt aangezien Frankrijk verder weg is dan Zwolle (denk ik) Iemand/meerder moet(en) er gewoon serieus werk voor maken wil dit slagen. het vergt heel wat voorbereiding! gr, Davey Ik was er al mee bezig toen mij gemeld werd dat iemand van CF er al mee bezig was... (Erwin) Erwin! PM me ff voor het grote CF-event 2012 Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 november 2011 16:59:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dat denk ik niet Anne! Tenzij je al meer dan 2 jaar ermee rondloopt
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.