CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat deed jij tijdens je fluiter?
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
maakt mij niet uit wat ze van mij denken maatje. wij doen ons eigen ding en dan komt het voor ons wel weer goed trouwens ze moeten blij wezen dat ze er niet bij waren. want het stinkt wel hoor. Bewerkt door de gebruiker maandag 8 februari 2010 19:37:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Fantastische foto!!! Vooral die serieuze blik, het natuurlijk ook een serieuze bezigheid... |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
lekker dit zit ik net met me bordje eten achter de Pc
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
roy pluim schreef:lekker dit zit ik net met me bordje eten achter de Pc Dat had ik nou ook last van! Had hem alleen al eerder gezien, dus kon het nog net binnenhouden! |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Gewoon lekker slapen en dan een beste gier hebben, op zich helemaal goed en een erg fijn geluid. Maar ik kon me niet bewegen had slaap aan de linkerkant. Uiteindelijk is er gelukkig een vismaat die de vis mooi drilt en vangt.
Maar leip hoor alsof je een ander zijn ledematen aan hebt, want ze willen niet doen wat jij wilt. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
Hebben jullie zelden fluiters ???
Als ik beet heb is dat toch in 90 % van de gevallen een fluiter. |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-2-2010(UTC) Berichten: 16
|
Zoals al eerder door anderen gemeld. Met mijn maat in de boot. Eerste nacht geen piep gehad. Om elf uur s'ochtends ff met de boot de juiste stekken zoeken. "Zullen we de hengels binnendraaien? Nee, we gokken het wel." 20 meter uit de kant ging mijn rechter stok ervandoor. Vis gelukkig kunnen landen en het is nog steeds mijn PR. (20,5 kg)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heerlijk is dat he! Je voelt je zo machteloos als je niet meteen naar je hengels kan sprinten!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
ik vis wel op een water en dat ligt aan een dijk maar die is nogal schuin. en dan zet strecher neer op plaken met bakstenen er onder de planken,dit gaat best asl beetje rustig blijft. Alleen als naar heel veel blanken een aanbeet,shrik je jezelf de pleures Dus ik snel uit de slaapzak,alleen toen schoven de bakstenen weg ben zo met slaapzak en strecher en ik zelf in de modder gevallen langs de rand van het water Alles vies en nat alles maar ook egt alles stonk ver schrikkelijk.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha.....leuk verhaal Roy jammer dat het niet op film staat!
|
|
|
|
|
Waarom doe jij zulke gekke dingen als je een run krijgt Roy? Haha.
Ik flikker zelf al in het water als ik nog geeneens een run heb. Haha.
Vandaar dat sommige mensen mij op dit board kennen als "Plons".
Ook dreef er eens een dik plakaat vuil met stevige stroming op de Seine (midden in Parijs) in twee van de drie lijnen. Ik zag zo mijn hele rodpod van de betonnen kade in de Seine flikkeren. Wederom dus: "plons". Gelukkig boot snel bij de hand en alles er weer heel uit kunnen vissen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
dat is echt een actie voor op you tube, roy |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
altijd lachen die verhalen en zo herkaanbaar ook |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
|
Hé plons, mooi verhaal alleen zo kort... |
|
|
|
|
|
He Ed, hoezo kort?
Even off topick. Jullie zitten net voor de Mei-vakantie in France, toch?
|
|
|
|
|
We horen graag de toedracht het hoogte en diepte punt!
16 April gaan wij weer een weekje aan de karper crack. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Mijn eerste fluiter is best bijzonder We zaten al de hele dag te vissen en tegen een uur of 4 zeiden mijn vismaat en ik dat we maar beter konden opruimen omdat we toch niets meer zouden vangen. Paraplu ingeklapt, tas ingepakt, 1e hengel uit het water... voor de tweede meter of 15 lopen om hem ook te pakken. Nog geen meter te gaan ( ik had hem min of meer al vast ) en toe plots piep piep PIIIIEEEEEEEPP. Verschrikt kijk ik mijn vismaat aan, die mij even verbaasd aankijkt. Snel pak ik de hengel op en begin te drillen, maar de vis blijft steeds aan de overkant van het kanaal heen en weer zwemmen. Na een goed kwartier krijgen we de vis op de kant. de karper was zo grote dat hij over de randen van de mat heen kwam. Toen we de karper wogen kwam hij op 31 pondjes uit. Tot nu toe nog steeds mijn PR !128fs31818 Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 februari 2010 14:57:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 39
|
Hey Dat is nog niet alles heb nog andere foto's van Stein laallahaha super grusse
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
|
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Tijdens mijn eerste fluiter lag ik ook te pitten |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat deed jij tijdens je fluiter?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.