CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Korda Rig Safe Box + 33 rigs onderlijnen!
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Hierbij aangeboden een Korda Rig Safe Box + 33 rigs onderlijnen de box is z.g.a.n! Voor 30,- kan de box inclusief onderlijnen worden opgehaald. Alleen de box kost nieuw 25,-. Winkel prijs per rigs onderlijnen tussen 2.50,- 2.75,- p.st, koopje mensne 0p=0p! Box past opengeklapt door de brievenbus verzendkosten 2.30,- OP EIGEN RISICO! De onderlijnen zijn allemaal voorzien van line aligners (verbeterde inhaking). Graag serieus interesse gevraagd! Los verkoop onderlijnen mogelijk 1,- p.st 33 voor 30,-. De rigs zijn tussen de 7CM & 10CM lang. Netjes afgewerkt voorzien van een lusje. Onderlijn materiaal: Korda super natural weed 18LB. PB Armabraid 15LB & 25LB Green. Haken: PB Anti eject maat 6/8 Ashima Goliath maat 6/8 Gardner Incizor maat 6/8 Hayabusa Serie P2 maat 6 Krimpkous: PB Products Shrink Tube 1.6 mm Silt (grijs/zwart). Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 november 2011 12:41:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Jowan, gewoon een vraagje, zijn die onderlijntjes niet extreeem kort? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Geloof mij mensen vissen hier met 5cm onderlijnen, persoonlijk zijn de vangsten goed tussen 7CM a 10CM. Vis het hele jaar kort. Gedachtengang de vis is sneller bij het lood. Maar goed dat kan idd zeer kort zijn. Geinteresseerd hoor ik dit wel
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb het thuis geprobeert met korte en ik kreeg geen een aanbeet en nu vis ik met 28 cm en het gaat prima, denk ook dat het door de blubber komt:-" |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Kort of lang is afhankelijk van de situatie. Maar wanneer ik met particals vis vis ik meestal ook zo kort mogelijk. Dus niks mis met de lengte van de onderlijnen. Wil je dit vaker verkopen dan zou ik alleen wat meer variatie toevoegen. Voor de rest ziet het er goed uit Jowan !! Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
@carppassion Bedankt voor je reactie verkoop alleen spullen waar ik zelf ervaring & vertrouwen in heb gekregen. De onderlijnen zijn overgebleven van een bestelling daarom mag het weg voor een koopje. De afmetingen wel afhankelijk van de situatie Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 november 2011 16:09:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Spullen zijn verkocht topic mag gesloten worden
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Korda Rig Safe Box + 33 rigs onderlijnen!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.