CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
daiwa slingers klik je gewoon weg, zeer gemakkelijk! En Floris, jouw reactie over mooie piepers en mooie molens, die Daiwa's die William eronder heeft zijn echte werkpaarden! Kunnen veel molens nog een puntje aan zuigen!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
dat vind ik echt super van de daiwa's dat je die gewoon om kunt klappen heb vaak genoeg met mijn oude shimano big lc's liggen kloten om die stomme schroef los te krijgen met koude en natte handen |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
@Luuk412: Dat noemt men een "Tackle Tart" zijn voor de functionaliteit hoef je het idd niet te doen! Maar het setje staat er wel mooi bij! Prachtig setje! Top! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ok dat wist ik niet van dir daiwa's. Ja ik zeg ook niet iedereen. Maar ik zie veel menseb die delkim piepers en dan x2 molens. Dat snap ik niet.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tarty hoor
|
|
|
|
|
Ik begrijp je verwarring Floris. Dit zie ik vaak voorkomen! Tegenwoordig denk ik dat je Delkim's of Fox'jes moet hebben anders "hoor" je er niet bij :s (ik trek niet iedereen over die streep eh!). Ik zou eerder dure molens pakken en gewone beetmelders |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
ja jorden zo bedoelde ik het inderdaad ook.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
zijn dat arca lagos? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 26
|
Leuke reacties,thanks! Ps dat van die hendels, achja dat hoor ik altijd. Weet je wat wel leuk is. Hier in de buurt verklaarde ze me ook ooit voor gek toen ik er een tijd geleden mee begon. Nu loop ik wel eens langs het water en zie ik "felle tegenstanders" oo zo hun hengels neerzetten, grappig he. Enne nee, het heeft ook geen enkele nut, het is maar net waar jij lol uit haald.
Een leuk zooitje bij elkaar duwen duurt jaren, het gaat ook totaal niet om het prijskaartje. Mijn motto is hoe ouder, imperfecter, en goedkoper, hoe beter. Daarom: "marktplaats rules"
Ps poster hierboven, strakke hangers, die zijn zeker cool!
grtz W
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
het is bij mij egt n probleem om foto's toe te voegen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 november 2011 21:57:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
|
Chiele, het zijn SPRO's, maar welk model weet ik wel niet. Ze hebben er zoveel die op elkaar lijken |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mja, ik en mn vismaat hebben arca lagos 4000 en die lijken er sprekend op |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kan zijn Nootdorp Ik weet wel dat het fijne molens zijn voor een mooie prijs! Een leuk alternatief op de vaak prijzige Daiwa's en Shimano's! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
@team nootdorp leuk setje! ik vind die hangers ook wel iets speciaals hebben. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
ik heb ze in hongarije gekocht voor volgensmij € 1,50 ik heb er een stukje gevlochten lijn aan gebonden en ik vind ze geweldig vissen. lekker licht en ze schieten snel los maar ik ga denk de korda stowbobbins kopen die zien er echt mooi uit team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
hier mijn mooie set Uploaded with ImageShack.ussnachts altijd me tent op muggengaas haha
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-10-2010(UTC) Berichten: 50
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
De molens van Nootdorp zijn voor zover ik het kan zien spro freeliners. Zijn inderdaad fijne molens, en al helemaal voor de prijs.
Groeten Jaakop
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.