20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
een aantal mensen vroegen of ik hier een apart topic voor wilde maken en hier het resultaat (tot nog toe) het is uiteraard nog een test opstelling en een en ander zal natuurlijk beter weggewerkt worden zoals electronica ed de casco ; alle belangrijke onderdelen erin schakelmodule om de verlichting op afstand te kunnen schakelen close up van de solderingen met krimpkous etc hier is de bakrelease goed te zien en de diepte meter heb ik inmiddels in de bodem van de boot weggewerkt (nog geen foto van) moet ook de antenne van het eitje nog verlengen maar ik denk dat ik die ook binnen de boot hou om zon strak mogelijke buiten kant te houden en ik gewoon zo onder de treurwilgen enzo door kan varen zal eens kijken of ik morgen daar foto's van kan plaatsen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
Knap hoor! is dat allemaal gegoten pet plastic??
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
knap gemaakt! maar kun je en leistje maken van de onderdelen die je nodig hebt? bvd, |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2011(UTC) Berichten: 22
|
@luuk wil je er dan zelf een gaan make
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
@jur nee maar ik ben gewoon heel nieuwschierig. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
leuk! welk materiaal gebruik je hiervoor? maar waarom gebruik je geen brushless motor? van het moment dat mijn trend geen garantie meer heeft zet ik er brushless motoren op, veel krachtiger |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
check de site van schrijver. Daar staan alle gebruikte materialen op. 720 torque motor, rocraft snelheidsregelaar, 40 mhz zender set, servo's van robbe, paar zekeringen. Ik zou zelf 2 grotere accu's gebruiken en alvast een extra servo monteren voor hook release of voervijzel. Tof dat je hem zelf bouwt! Zie nu dat je wel een hookrelease erin hebt. Welke schakelmodule gebruik je? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 november 2011 22:58:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Mooi om te zien hoor! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
ehm ik zet er op het moment nog geen brushless in omdat ik dan ook aan een andere vaarteregelaar moet
qua zender gebruik ik de 2.4 Ghz aangezien dat minder storingsgevoelig is er komt idd nog een hookrelease op hier moet ik nog een servo voor halen de hookrelease die jij bedoeld denk ik is mijn BAKrelease er komen 2x 12v 7Ah accu's in deze stonden erin om de funties te testen schakelmodule komt van conrad af zijn diverse type's dit is de simpelste en kan tot 5A schakelen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
welke regelaar heb je gebruikt ik heb in mijn boot ook die motor maar de regelaar doet het niet, hij heeft het gedaan maar sinds de tweede regelaar is doorgebrand heeft hij problemen |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.