20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Zou het niet een leuke topic zijn waar men rechtstreeks vanaf de waterkant zijn belevenissen neerzet?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
dat zou wel een goed idee zijn |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
en dan het ene na het andere bericht van het is stil hier
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hallo Roy, uit het altijd prachtige Drenthe, dat is een leuk idee. Eigenlijk zoiets als FB waar enkele al regelmatig postings doen op hun prikbord tijdens een sessie, maar dan nu in een topic op CF wanneer ik het goed begrijp. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Vertel dan ook even waar je zit dan komen we met z'n allen even buurten... Geintje... |
The Baits |
|
|
|
|
het is wel een goed idee maar wat sander zegt klopt ook wel. en je moet natuurlijk internet op je mobiel hebben. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Eeuhm... ik wil niet veel zeggen, maar ik heb dit al eerder voorgesteld. Toen reageerde niemand. En nu opeens wel? raar... haha. Maar idd, ook ik dacht dat wel een leuk idee was |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahahaha.... Nou, ik vind het ook een leuk idee. Ook toen jij het voorstelde ACT2010
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Het enige nadeel is denk ik wel dat je heel veel onnodige topics krijgt waardoor het een beetje onoverzichtelijk word. En het CF forum is juist heel netjes nu. Dus.... |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Bekijkt berichten in topic: 762
|
Ik heb internet op me telefoon, maar carpfeeling doet hij niet ! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jasperbuth schreef:Ik heb internet op me telefoon, maar carpfeeling doet hij niet ! Wat voor telefoon heb je als ik vragen mag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmmmm. En daar doet de hele website het niet?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Het kan zijn dat Carpfeeling niet op elke gsm werkt, maar op de Chat zou de site normaal gezien moeten werken. Al eens geprobeerd je instellingen te veranderen? Een tijd geleden heb ik dit per ongeluk ook gedaan met mijn Nokia E71, en toen kon ie Carpfeeling ook niet meer laden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
@jasper ik heb ook een samsung chat en heb hetzelfde probleem |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
ik heb de galaxy S en ik kan niet ingelogd blijven iedere keer zegd ie succesvol ingelogd en daarna kan ik zo weer inloggen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
sander Janssen vd laak schreef:ik heb de galaxy S en ik kan niet ingelogd blijven iedere keer zegd ie succesvol ingelogd en daarna kan ik zo weer inloggen dan moet je ook jouw instellingen aanpassen. Iets met het Cache of met Cookies. Heb ik ook gehad |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
nee het komt door de knipperende en bewegende stukken, die kan hij niet laden, waardoor hij alleen het bovenste stuk laadt, het ligt niet aan de instellingen, !
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Onoverzichtelijk word het forum niet als je er 1 topic extra hebt. De mods kunnen voor netheid en orde zorgen tevens is dit ook een stukje voor de leden die er gebruik van maken. Gewoon posten als je wat hebt gevangen of iets mooi's ziet (zonsopgang, etc etc) @jeroen je komt maar langs dan zal dan wel ff posten op FB met mn gps aan Btw: gebruik een samsing galaxy S Plus en perfect internet overal toppie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.