40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
weet iemand nog een goede camouflerende leader. ik vind het nadeel van de meeste leaders dat er een lichtere streng doorheen is gedraaid. en hierdoor weer extra opvalt. ik vis op een donker bruine bodem. (beek/kanaaltje)
grtn floris
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Gebruik ze zelf ook ESP Leadcore Leaders Lead Clips Choddy Silt |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
@jorden bedankt, ik zal er eens naar kijken.
@ron dat ziet er interesant uit. wat is het fluorcarbon ofzo
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-8-2011(UTC) Berichten: 65
|
Ik gebruik de original camo leadcore van E-S-P,niet te duur en valt ook niet goed op(op een bruine bodem)daarbij is het materiaal heel erg soepel,wat enkel maar voordelen heeft.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Waarom maak je niet zelf een leader van fluocarbon keuze genoeg makkelijk en aan te passen aan jou omstandigheden |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
ja ik zat ook al wel te denken aan fluorcarbon. maar hoe kun je hier een leader van maken dan. of bedoel je gwn 2 lijnen aan elkaar knopen.
mvg floris
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Die ron laat zien is eigenlijk in alle situaties goed....wel prijzig! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
ja ik heb die leaders ook ff opgezocht. op youtube echt vet filmpjes van te vinden. maar 7,99 is mij iets te duur.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Leaders maken van fuocarbon is redelijk simpel, voor ik verder schrijf excuuseer ik mij eerst even omdat ik veelal mijn eigen materiaal gebruik. Je neemt een stuk fluocarbon afhankelijk van jou omstandigheden kun je de lengte bepalen, Ook de keuze van lood, wartel of inline kun je van te voren bepalen. In beide gevallen zet ik de klip of het lood er al op, daarna neem ik p-line stop glue en maak bovenaan de leader de lus en onderaan de wartel of speedklip, wat je het meest gebruikt. Doordat je dit lijmt heb je dus geen knoop en is alles veel gladder zoals bij de kant en klare leaders. Die verbinding is sterker als een knoop Als je de tegenwoordige safety systemen bekijk kun je deze redelijk makelijk copieeren op deze manier en is het goedkoper. Mocht je het niet helemaal snappen en of foto's er bij willen zien om een idee te krijgen kijk dan eens op www.esvsupplies.nl onder p line. of hier op het forum http://www.carpfeeling.c....aspx?g=posts&t=4237A.s weekend zal ik dit ook demonsteren bij larh hengelsport op de beurs in utrecht Alvast succes Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 november 2011 14:04:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
hoeft je eigen niet te excuseren Eric Die p-line stop glue is een mooi product
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En wat vind je van de leadcore van PB of Fox. Die zijn mooi gecamoufleerd en die van PB is ook nog eens erg soepel. Het maken van je leaders is een stuk goedkoper dan het kopen van kant en klare. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 november 2011 12:32:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ja die van fox zit ik ook te overwegen. Die van pb ken ik niet. Wat voor een spul is dat dan.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Ik gebruik sinds een tijdje de solar tackle unleaded leader (hier op cf)Hij is een stukje duurder maar sliced voor mij beter en heeft een mooier kleur dan de Freefall leader van Pietvogel Zijn trouwens ook kant en klaar te kregen. (ik heb gekocht bij Vos in Almelo gekocht en denk dat Hennie Kruidenier ze ook wel heeft) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 november 2011 15:00:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
floriskouters schreef:Ja die van fox zit ik ook te overwegen. Die van pb ken ik niet. Wat voor een spul is dat dan. Die van PB is wel wat dikker maar volgens mij soepeler. Die van Solar is ook erg mooi. Is bij ons helaas nog niet verkrijgbaar.
|
|
|
|
|
Die van solar heb ik ook, ook die van piet. Maar vind die van solar ook mooier. Valt alleen nog wel erg op. Is dat dat leadcore van pb wat speciaal bedoeld is om te knoope .
|
|
|
|
|
Erwin schreef:floriskouters schreef:Ja die van fox zit ik ook te overwegen. Die van pb ken ik niet. Wat voor een spul is dat dan. Die van PB is wel wat dikker maar volgens mij soepeler. Die van Solar is ook erg mooi. Is bij ons helaas nog niet verkrijgbaar. Hoe bedoel je "bij ons"? Ander halve maand geleden heb ik ze al kunnen kopen bij Vos |
|
|
|
|
Ohh... met bij ons, bedoel ik de winkels bij mij in de buurt
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Ohh... met bij ons, bedoel ik de winkels bij mij in de buurt Ah op die manier |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.