CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
hier is mijn setje foto is jammergenoeg wel in de herfs gemaakt maarja PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Setje,herfst??volgens mij zie ik een andere foto... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
stefan everts schreef:Setje,herfst??volgens mij zie ik een andere foto... Ja die eerste is vorige week zaterdag gemaakt toen scheen de zon nogal |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-4-2011(UTC) Berichten: 8
|
Blij met mn nieuwe molentjes
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Bojangles, sorry, maar je hoort er niet bij hoor... Die hengels staan veel te ver uit elkaar, en die slingers zijn niet ingeklapt. Verre van tarty!
Nene, mooi setje man! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
moet het tarty zijn dan?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
hier de mijne up to date josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Nieuwe molens en nieuw rvs
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Je bent lid sinds:: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jorden schreef:Bojangles, sorry, maar je hoort er niet bij hoor... Die hengels staan veel te ver uit elkaar, en die slingers zijn niet ingeklapt. Verre van tarty!
Nene, mooi setje man! hehehe.... ja, de jury is streng
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
haha, zeker weten Mooie setjes allemaal trouwens! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Je bent lid sinds:: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Heb er nog vis mee mogen drillen, maar ik merk zo ook wel dat de slip errug soepel is, beter dan ik had verwacht zelfs. Wat vooral opvalt is dat ze zo verschrikkelijk soepel soepel draaien. Je merkt duidelijk dat t qua techniek een hele stap vooruit is tov wat ik gewend was. Hopelijk ben ik over een langere tijd nog zo positief, maar dat denk ik wel :-)
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 26
|
Ach vooruit, nog een keer, leuke setjes hier mannen! groetjes William Bewerkt door de gebruiker maandag 7 november 2011 20:15:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
wat ik van de meeste niet snap is dat ze de mooieste piepers hebben maar dan mindere molens of hengels terwijl je met je hengel en molen de vis vangt. de pieper niet.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
william crommentuijn schreef:Ach vooruit, nog een keer, leuke setjes hier mannen! groetjes William Netjes hoor! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
prachtig setje! maar ik moet er echt niets van hebben die slingers zo ingeklapt. dat is alleen maar onhandig. of ligt dit aan mij?? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
@luuk nee dat lijkt mij ook super onhandig. als je dan aan het drillen bent. moet je die nog eens vastdraaien.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
daiwa infinity 5500br daarbij kun je de slingers gewoon omklappen hoef je niks vast te draaien en er zijn ook genoeg mensen die de piepers de molens en de hengels top in orde hebben al zeg ik het zelf:-" |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.