logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Mark T  
#1 Gepost : woensdag 2 november 2011 22:37:03(UTC)
Mark T

25 ponder

Hey Collega vissers.

Is iemand die me hier wat meer over kan vertellen, ervaringen goed of slecht maakt niet uit.
Heb me laten verleiden tot de aankoop van deze pellets van nutrabaits
omdat ik eens wat anders wilde voeren (dmv funnelweb) dan gecrushde boillies.
Er werd me wel aangeraden toch wat boillie kruim erbij te doen.
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : donderdag 3 november 2011 01:07:00(UTC)
Mister X

50 ponder

Gedachtengang vis met wat je voert wat zeker wil helpen crunch je boilies tot een
poeder vorm (Korda krucha) Niet opvallend zelfde samenstelling waar je mee voert.
Groot voordeel het geeft een beter singnaal af, het is voor de vis makkelijk waar
nemen & op te vreten. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar boilie poeder waar
nodig. Wanneer de situatie er om vraagd (moeilijk vis vangen) kunnen pellets net
dat beetje extra geven. Dit heeft 2 kanten (a) vissen beschouwen het singnaal als
gevaarlijk (gevangen vis) algemeen & vissen op gewicht. (b) het kan in moeilijke
tijden vissen over de streep trekken (vraag voor hoe lang?). Wil hiermee zeggen
een goede voerstek opbouwen (vis is bekend/vertrouwd) met de boilies, leverd je
op lange termijn veel rendement op (winter manden). Blijven voeren zorgen dat het
vertrouwen hoog blijft. Plaats je haakaas op verschillende plekken de karper weet
nooit waar het haakaas ligt. Kortom bekijk het van uit meer oog hoeken denk lange
termijn. Hopelijk kan je iets met deze informatie? Veel succes binnen je visserij Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 november 2011 01:14:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Andre  
#3 Gepost : donderdag 3 november 2011 09:41:48(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ingezet dmv een pva zakje levert het gewoon wat extra attractie op bij je haakaas. Niet meer, niet meer minder. Soms wenselijk, soms niet. Boiliekruim kan, hoeft niet (baat het niet dan schaadt het niet?).

Soms wil je gewoon wat extra attractie, b.v. als je single hookbait vist, of als je op een voerplek de vis iets sneller over de streep wilt trekken. Soms wil je iets minder attractie, om ook kans te maken op de voorzichtigere (misschien wel dikkere?) vissen.

Je kunt de pellets natuurlijk ook gebruiken om je voerplek mee te ondersteunen :-)
ericesv  
#4 Gepost : donderdag 3 november 2011 17:37:36(UTC)
ericesv

35 ponder

Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Beste mark,
Csl pellets, csl staat voor corn streep liquid, dit is dus een mais pellet deze is zeker niet slecht maar deze variant is wel prijzig.
Csl is eigenlijk biggen of varkens voer.
Zou deze pellet niet gebruiken als er veel brasem op jou water zit of je moet er alleen mee voorvoeren om later op bollen of tijgers over te gaan.
Zien eten doet eten nietwaar.
Succes
als karpervissen je passie is .
Jasperbuth  
#5 Gepost : donderdag 3 november 2011 17:44:11(UTC)
Jasperbuth

30 ponder

Ik gebruik ze wel eens in me pva, zijn beste pellets !
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
Mark T  
#6 Gepost : donderdag 3 november 2011 20:53:21(UTC)
Mark T

25 ponder

ericesv schreef:
Beste mark,
Csl pellets, csl staat voor corn streep liquid, dit is dus een mais pellet deze is zeker niet slecht maar deze variant is wel prijzig.
Csl is eigenlijk biggen of varkens voer.
Zou deze pellet niet gebruiken als er veel brasem op jou water zit of je moet er alleen mee voorvoeren om later op bollen of tijgers over te gaan.
Zien eten doet eten nietwaar.
Succes

Thnx Eric,
Zit weinig brasem op mijn watertje, idd wel prijzig maar als het nog ff een paar flinke biggen op de mat brengt
vindt ik dat niet erg hoor.
Andre  
#7 Gepost : vrijdag 4 november 2011 13:18:04(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
goedkopere oplossing is volgens mij voor iets van die ttx pellets/maispellets te gaan en er een fles corn steep liquor / liquid bij te halen ofzo
Mark T  
#8 Gepost : vrijdag 4 november 2011 17:08:24(UTC)
Mark T

25 ponder

Andre schreef:
goedkopere oplossing is volgens mij voor iets van die ttx pellets/maispellets te gaan en er een fles corn steep liquor / liquid bij te halen ofzo

bedankt voor de tip Andre, eerst deze maar ff opmaken.
Daarna gaan waarschijnlijk de hengels ff de schuur in
Olger Glorie  
#9 Gepost : vrijdag 4 november 2011 20:57:51(UTC)
Olger Glorie

5 ponder

Heb de CC Moore variant een tijd gebruikt, moet zeggen ben er erg tevreden over.
Bruikbaar op vele verschillende manieren: spodmix, stickmix, los pva zakje, los bijvoeren etc.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.