CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb die vis nog niet eerder gezien. Deze is wel heel erg beschadigd....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Johan Krenger schreef:Die ene met die "beschadiging" lijkt wel op die ene van de vorige sessie "den bult" het zou kunnen maar ik twijfel eerlijk gezegd ook of het geen modder is op zijn lichaam ipv een beschadiging Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 november 2011 11:01:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Frank Avezaat schreef:Johan Krenger schreef:Die ene met die "beschadiging" lijkt wel op die ene van de vorige sessie "den bult" het zou kunnen maar ik twijfel eerlijk gezegd ook of het geen modder is op zijn lichaam ipv een beschadiging ik denk toch wel een beschadeging maar wel al een hele oude. hij lijkt ook wel een beetje op een vis van vorig jaar. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En hier weer een portie karpers Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
davey je hebt er weer op losgevlogen maat , mooie screens terug net die schub terug voor een proper raampje carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Erwin schreef:Ik heb die vis nog niet eerder gezien. Deze is wel heel erg beschadigd.... Ik heb je de vergelijking gemaild, misschien kan jij hem plaatsen? Weet niet hoe! Johan Krenger heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Ik heb hem er even bij gezet voor je. Als ik naar de foto kijk is de bult wel te zien ja.... Als het dezelfde vis is (wat ik ook denkt), dan is hij flink afgetakeld.... Een karper met een spare rib.... Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 november 2011 14:56:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
Vannacht tussen 2 en 3 uur was deze vis met vertrouwen aan het vreten samen met een andere karper |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
|
Een aalscholver aan de boilies...... Nog nooit gezien..... Hij heeft er al meerdere weggepakt Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Is dat wel een aalscholver Aalscholvers zijn toch zwart en veel groter |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
PascalP schreef:Is dat wel een aalscholver Aalscholvers zijn toch zwart en veel groter Klopt, maar dit is echt een aalscholver. Komt door het hemellicht en het snelle bewegen van de vogel. De witte vlek boven zie je soms ook bij vissen en andere vogels.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
net om 18.43 ongeveer sorry voor de niet al te beste foto's Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 november 2011 19:59:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven nathalie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-8-2009(UTC) Berichten: 17
|
Dirk-Jan Siebelink heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Mark T heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Steeds dezelfde vissen die terug komen. en weer een karper die aan de grond schurde. Laatste screen: deze karper lag echt een aantal minuten zo voor de cam. |
|
|
|
|
|
Er is weer genoeg te zien zie ik al! Super!!
|
|
|
|
|
En hier weer een paar van vanmorgen. Er zit 1 hele dikke big die elke dag langskomt. Die moeten we dan binnenkort maar eens vangen!! Hoe zwaar denken jullie dat ze is?? Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
Ik denk een pondje of 38 wat denk jij erwin? |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
12:45 |
The Baits |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.